تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820205577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره سراسري تنديس هاي يخي و برفي در زنجان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره سراسري "تنديس هاي يخي و برفي" در زنجان برگزار مي شود
زنجان - خبرگزاري مهر: مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان زنجان از برگزاري دومين جشنواره سراسري "تنديس هاي يخي و برفي" در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، محمد مهدي احمديان امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: دومين جشنواره‌ سراسري تنديسهاي يخي و برفي از 15 تا 19 بهمن ماه سال جاري در مجموعه تفريحي ائل‌داغي از سوي سازمان همياري شهرداري‌هاي استان برگزار مي شود.

وي ادامه داد: با توجه به برگزاري موفقيت آميز جشنواره تنديسهاي يخي و برفي در سال گذشته و استقبال بي‌نظير مردم، امسال اين جشنواره را با كيفيت بالا و بهتر برگزار خواهيم نمود تا زنجان پايگاهي براي برگزاري جشنواره‌هاي مختلف استاني به شمار آيد.

احمديان افزود: فراخوان دومين دوره اين جشنواره به مراكز هنري سراسر كشور ارسال شده است و هنرمندان تا اول بهمن ماه فرصت دارند كه آثار و طرح‌هايشان را براي انتخاب گروههاي منتخب ارائه نمايند.

مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان زنجان اظهار داشت: شركت كنندگان اين جشنواره در سال گذشته از هنرمندان مجسمه‌ساز كشور به شمار رفته و آثار جالبي را ارائه و بازتاب خبري مناسبي در سطح كشور يافت و اميدواريم امسال نيز همانند سال گذشته، هنرمندان در سطح بالايي در اين جشنواره شركت كنند.

احمديان ادامه داد: تا كنون هنرمندان بسياري با ما مكاتبه داشته و اعلام نموده‌اند كه در سطح بالاتري نسبت به سال گذشته در اين جشنواره شركت خواهند نمود.

وي افزود: گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب، از مظهر هنر مجسمه‌سازي و فراهم نمودن محيطي تفريحي براي افراد كه متناسب با اين فصل باشد از اهداف اين جشنواره به شمار مي رود.

مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان يادآور شد: موضوعات اين جشنواره در بخش اصلي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مي باشد و بخش كثيري از آن به صورت ساخت مجسمه‌هاي برفي خواهد بود و عموم مردم و كودكان مي‌توانند در اين بخش شركت نمايند.

احمديان با بيان اين مطلب كه براي برگزاري اين جشنواره اعتباري بالغ بر 600 ميليون ريال پيش‌بيني شده است، افزود: امسال در اين جشنواره 30 گروه 2 نفري را پذيرا خواهيم بود و هزينه‌هاي اقامت و پذيرايي اين افراد به عهده‌ ميزبان جشنواره است.

وي تصريح كرد: هنرمندان بايد براي شركت در اين جشنواره ابزارهاي تخصصي مورد نياز خود را به همراه داشته باشند و ما نيز در تلاشيم قالب هاي يخي تخصصي را به صورت ابعادهاي مشخص و منظم براي ساخت تنديس هاي بزرگ فراهم آوريم.

احمديان گفت: در سال گذشته 76 گروه براي شركت در جشنواره اعلام آمادگي نمودند كه از اين تعداد 37 گروه از استان‌هاي خراسان، تهران، قزوين، آذربايجان غربيف آذربايجان شرقي، اصفهان، يزد، فارس، گلستان و زنجان شركت و آثارشان انتخاب شد.

مدير عامل سازمان همياري شهرداري‌ها يادآورشد: در سال گذشته روزانه بيش از چهار هزار نفر از اين جشنواره بازديد كردند.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن