تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820368199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رژيم صهيونيستي به قدرت نظامي حماس اعتراف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رژيم صهيونيستي به قدرت نظامي حماس اعتراف كرد
سياسي. حماس. فلسطين. مصر
تهران - رييس سرويس اطلاعات داخلي رژيم صهيونيستي (شاباك) روز يكشنبه در نشست هفتگي كابينه اين رژيم به قدرت نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين ( حماس) و برد بالاي موشكهاي اين جنبش اعتراف كرد.

به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، پايگاه اينترنتي مركز اطلاع رساني فلسطين روز دوشنبه به نقل از يوال ديسكين افزود: حماس موشك‌هايي در اختيار دارد كه مي‌تواند با استفاده از آنها شهرهاي كريات جات و اشدود را مورد حمله قرار دهد و اين موشك‌ها حتي مي‌توانند به شهر بئرالسبع نيز برسد.

اين مقام رژيم صهيونيستي افزود: حماس به سازمان‌هاي فلسطيني و شاخه نظامي خود اجازه داده است، دوباره موشك و گلوله باران مناطق اشغالي را از سر بگيرند .

وي گفت: ما نبايد در مورد حماس اشتباه كنيم ، اين جنبش خواستار تجديد آتش بس است ، ولي با عملي شدن خواست و شروط خود، مي‌خواهد محاصره غزه لغو شود، حملات را متوقف سازيم و طرح آرام‌سازي را گسترش دهيم تا كرانه باختري را نيز شامل شود.

ديسكين در ادامه افزود : حماس تاكنون از تمامي ظرفيت‌هاي نظامي خود استفاده نكرده است و اين جنبش در صورت ضرورت از تمامي ابزارهاي نظامي خود استفاده خواهد كرد.

وي با اعتراف به اين مطلب كه حماس ادوات نظامي مهمي در اختيار دارد كه تاكنون از آنها استفاده نكرده است، درباره ميانجيگري مصر گفت : در حال حاضر ميانجي فعال و موثري بين اسراييل و طرف فلسطيني وجود ندارد و فضاي اعتماد متقابل ميان حماس و كشور مصر نيز ضعيف است و به نظر ما نيز ميانجيگري مصر چندان تاثير گذار نيست.

مركز اطلاع رساني فلسطين همچنين به نقل از ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهيونيستي نوشت : در صورتي كه اسراييل بخواهد به طرح آرام‌سازي بازگردد بايد دست به حملات گسترده‌اي بزند، ولي ما بايد حقايق را به درستي و با دقت بررسي كنيم كه آيا بعد از اين گونه حملات امكان خواهد داشت كه طرح آرام‌سازي به اجرا درآيد و حماس از هم پاشيده شود.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن