تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفحه آخر - نخستين جشنواره مجسمه‌هاي شني غيررقابتي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: صفحه آخر - نخستين جشنواره مجسمه‌هاي شني غيررقابتي برگزار مي‌شود
صفحه آخر - نخستين جشنواره مجسمه‌هاي شني غيررقابتي برگزار مي‌شود

احمد نادعليان از غير رقابتي برگزار شدن نخستين جشنواره بين المللي مجسمه‌هاي شني خليج فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومي اين جشنواره، احمد نادعليان با اعلام اين خبر در نشست مطبوعاتي اين جشنواره گفت: به دليل رويكرد خاص، اين جشنواره از حالت غير رقابتي خارج و هيات انتخابي از هنرمندان انتخاب مي‌شود.با اين وجود از ديد ما كساني كه انتخاب مي‌شوند برنده هستند و به جاي اينكه يك يا دو نفر برنده شوند به منظور حمايت از هنرمندان،هزينه يكسان به عنوان هديه و تقدير به آنها اعطا مي‌شود. دبير نخستين جشنواره مجسمه‌هاي شني خليج فارس بهروز دارش،طاهر شيخ الحكمايي،كوروش گلناري،كامبيز صبري و محمدرضا ذبيح‌الله‌زاده را به عنوان هيات انتخاب هنرمندان اين جشنواره معرفي كرد. نادعليان با بيان اينكه فراخوان اين جشنواره در روزهاي آينده اعلام خواهد شد، درباره شرايط شركت در اين جشنواره اظهار داشت: هر هنرمند بايد شرح حال مختصر و 10 نمونه از آثار خود را به ترتيب اهميت با اين پيش‌شرط كه قابليت تبديل به حجم را داشته باشد به دبيرخانه جشنواره ارسال كند.

نادعليان افزود:همچنين از هنرمندان مي‌خواهيم طرح‌هاي خطي ،مجازي و الگوهاي با گل و شن ساخته و عكس آن را به دبيرخانه جشنواره ارائه دهند. وي با تاكيد بر اينكه بعد فرهنگي و هنري جشنواره مجسمه‌هاي شني بيش از بعد فرهنگي آن است خاطرنشان كرد عموم مي‌توانند فرآيند شكل‌گيري آثار را از نزديك ببينند كه اين منجر به تعامل بين هنرمندان و مردم خواهد شد، به هنر عمومي در محيط عمومي پرداخته مي‌شود و اين مي‌رساند كه مشاركت مردم و بازديدكنندگان در آفرينش هنري ضروري است. در ادامه حسن بهادري مدير فني نخستين جشنواره بين‌المللي مجسمه‌هاي شني خليج‌فارس، ارائه غرفه‌هاي صنايع‌دستي از 30 استان كشور و اجراي موسيقي زنده را از جمله برنامه‌هاي اين جشنواره خواند. وي با بيان اينكه تاكنون سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و استانداري بوشهر حمايت خود را از اين جشنواره اعلام كرده‌اند از بافته شدن فرش صلح در حاشيه اين جشنواره و استفاده از تكنولوژي نانو براي نخستين‌بار خبر داد.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن