تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820411901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از گوشه و كنارلنوو، سوني، اينتل و گيت وي در ميان برترين‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: از گوشه و كنارلنوو، سوني، اينتل و گيت وي در ميان برترين‌ها
با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال 2008 بازار بحث و تبادل نظر در مورد دستاوردهاي مختلف صنعت آي‌تي در اين سال داغ شده و بسياري از سايت‌هاي تحليلي و فعال در حوزه فناوري اطلاعات آمار و اخبار مختلفي را در اين زمينه منتشر مي‌كنند.
به گزارش فارس به نقل از ياهوتك، طبقه‌بندي و رتبه‌بندي محصولات مختلف فناوري و معرفي بهترين و بدترين توليدات عرضه شده در اين زمينه از جمله ديگر اقدامات جالبي است كه امسال هم مطابق روال هميشگي سال‌هاي گذشته آغاز شده است. در اين ميان مرور برخي از كالاها و محصولاتي كه به عنوان بهترين محصولات فناوري در سال 2008 عرضه شده‌اند خالي از لطف نيست.
لپ تاپ Gateway MC7803u laptop: در بازار رايانه‌هاي لپ‌تاپ نام‌هاي مختلفي قابل ذكر است، اما اين محصول به علت امكانات مناسب در برابر قيمت هزار دلاري‌اش از جمله بهترين توليدات عرصه آي‌تي لقب گرفته است. نمايشگر 16 اينچي، ظاهر زيبا و چشم‌نواز و گنجاندن امكاناتي كه هر كاربري براي برآورده كردن نيازهاي تجاري و شخصي به آنها نياز دارد از جمله مشخصات اين لپ‌تاپ است. نوت‌بوك Lenovo IdeaPad S10: در ميان نوت بوك‌هاي مختلف توليد شده در بازار اين محصول از لنوو ارزش امتحان كردن را دارد. ابعاد كوچك، قدرت و امكانات مناسب و نيز قيمت معقول از جمله مزاياي اين نوت بوك است.
Intel Core i7 CPU: در بازار پردازنده‌ها اين مدل كه توسط شركت اينتل توليد شده، سريع‌ترين و قابل اعتمادترين ريزتراشه موجود در بازار است كه قرار است نسخه سازگار با وسايل الكترونيك سيار آن تا سال 2009 عرضه شود.
اما در پايان بد نيست به فناوري بلوري به عنوان ناكام‌ترين فناوري سال 2008 اشاره كنيم. پس از موفقيت اين فناوري و تثبيت آن به عنوان فناوري نسل جديد براي مشاهده فيلم‌هاي دي‌وي‌دي انتظار مي‌رفت علاقه‌مندان به طور گسترده از آن استقبال كنند، اما هنوز انتظارها در اين زمينه برآورده نشده است.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن