تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820458161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤روز فرخنده و خجسته برترين عيد امت، استمرار رسالت، اكمال دين و يأس دشمنان بر رهروان حضرت علي بن ابيطالب(ع) مبارك باد. از جوانان بويژه دانشجويان انتظار مي رود هر روز با چنگ زدن بر ثقل اكبر و اصغر به دين و مذهب خويش عمق بيشتري دهند تا با طوفانهاي سهمگين ناتوي فرهنگي دشمن ذره اي تزلزل در ديانت برحقشان وارد نشود.

طاهري

¤شايد يكي از زيباترين، صادقانه ترين رمي جمره اي كه در طول عمرم ديدم كفشهاي آن مجاهد نستوه عراقي بود كه به سوي شيطان لعين بوش جنايتكار پرتاب شد اميدوارم كه بعضي از سران بزدل و خودفروخته عربي و خائنين داخلي نيز از اين حركت تاثير گرفته و لااقل كمي به خود آيند انشا ءا...

رضا صحرايي جانباز

¤فاكس نيوز اعلام كرد بوش با مهارت خاصي به لنگه كفش جاخالي داد مي خواهم بگويم اين كفش بود كه جا خالي داد تا خود را آلوده نكند و كثيف نشود.

بيگ زاده

¤بوش گفته از وقتي كه آقاي احمدي نژاد آمدند برنامه هاي ما را به هم زدند آيا اعتراف دشمن به برهم زدن برنامه هايش توسط دكتراحمدي نژاد مدال افتخاري براي ايشان نيست و مايه ننگ براي كساني كه آمريكا به آنها دل قوي كرده بود.

بصيرت

¤از انتخاب تيتر واقعي دوشنبه 87.9.25 «كار مملكت با آمدن شاه سلطان حسين ها تمام است» تشكر مي كنم و به عرض آقايان مي رسانم كه طي سالها كه كشور در دستتان بود چرا به فكر نجات مملكت و ملت برنيامديد كه حالا مي خواهيد مملكت را نجات دهيد آيا كمي تا قسمتي دير نيست؟! فأين تذهبون؟

حيدري

¤سخن حكيمانه و نغز رهبرمعظم انقلاب كه فرمودند كار مملكت با آمدن شاه سلطان حسين ها تمام است چرا كه مسئولان ترسو ملتهاي شجاع را نيز ضعيف مي كنند حكايت پرتاب لنگه كفش خبرنگار بغدادي به سمت بوش است. در اينجا لازم مي دانيم اعلام نمائيم كه ملت شجاع ايران اسلامي ديگر اجازه حضور مديران نالايق و ترسو را در عرصه كشور به كسي نمي دهد و از گذشته و گذشتگان درس عبرت گرفته است.

محمود

¤ در طرح تحول اقتصادي، اگر قيمت ها و عوامل فروش و مقدار توليد كالاهاي اساسي كه يارانه آنها حذف مي شود، مشخص نباشد موجب احتكار و كمبود و گراني بسيار مي شود.

اكبر عابدي اشلقي

¤ وضع حجاب برخي از بانوان در پروازهاي خارجي بسيار بد است. لطفا رسيدگي شود.

يك شهروند

¤ شركت خدمات فرودگاهي هما، به كارمندان قراردادي تحت پوشش خود، هيچ گونه مزايايي كه طبق قانون كار بايد به يك كارمند پرداخت شود، ارائه نمي دهد. از جمله اين كه كارمندان قراردادي اين شركت از مرخصي و اضافه كار محروم هستند. لطفا رسيدگي شود.

يك كارمند هما

¤ از مسئولين محترم صداوسيما تقاضا داريم زمان پخش برنامه خبري 20.30 شبكه دوم سيما را كه ميليون ها مخاطب پيدا كرده در زماني قرار بدهند كه با برنامه هاي خوب ساير شبكه ها تداخل نداشته باشد.

اميري

¤ با سهميه بندي بنزين تعداد زيادي از مغازه داران بازار تاكسي زير پا انداختند و مشكل سوخت خود را از اين طريق حل كردند در نتيجه هم بسياري از مسافران بدون وسايل نقليه عمومي مانده اند و هم سوخت يارانه اي در جاي خودش مصرف نشده است. مسئولين امر در اين رابطه مسئول هستند و بايد جوابگوي كوتاهي و قصور خود در اين مورد باشند.

نعماني

پاسخ شركت واحد تهران و حومه

در پاسخ به مطلب مندرج در تاريخ 1387.8.19، پيرامون «كمبود اتوبوس در خط فلكه دوم تهرانپارس- دانشگاه امام حسين(ع)»- به اطلاع مي رساند در حال حاضر خط مذكور با در اختيار داشتن تعداد 20دستگاه اتوبوس طبق برنامه زمانبندي مشخص و تحت نظارت عوامل نظارتي اين شركت مبادرت به جابجايي شهروندان محترم مي نمايد كه با توجه به امكانات موجود نحوه فعاليت مطلوب ارزيابي مي گردد، ضمن آن كه امكان دارد در ساعاتي از روز به ويژه در ساعات اوج تقاضاي سفر كه مقارن با ترافيك موجود در سطح شهر مي باشد، حركت اتوبوس ها با كندي صورت گرفته و در نتيجه اختلالاتي در خدمت رساني بروز نمايد كه امري اجتناب ناپذير است.

اميد است در آينده با واگذاري اتوبوس هاي جديد سهميه اين شركت از سوي دولت محترم طبق طرح جامع شهر تهران و بكارگيري آنها در خطوط مختلف اتوبوسراني از جمله خط مذكور، خدمت رساني مطلوب تر صورت پذيرد.
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن