تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاطمي نيا : سرنوشت 11 جلد از كتاب الغدير مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فاطمي نيا : سرنوشت 11 جلد از كتاب الغدير مشخص نيست
حجت الاسلام و المسلمين فاطمي نيا گفت : سرنوشت 11 جلد از كتاب مهم و ارزشمند الغدير اثر جاويدان علامه اميني مشخص نيست .
به گزارش شبكه خبر، فاطمي نيا در گفتگو با سيماي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به سختي هاي علامه اميني در جمع آوري و نگارش اين كتاب افزود : وي در پايان جلد يازدهم نوشت :جلد 12 در راه است و بر اساس گفته نظر بيشتر اهل علم اين كتاب در 22 جلد نگارش شده است .

وي از همه كساني كه در اين باره مسئوليت دارند خواست در پيگيري سرنوشت باقي اين كتاب ارزشمند تلاش جدي كنند تا زحمات اين عالم بزرگ اسلام در اختيار همه مشتاقان قرار بگيرد .

حجت الاسلام و المسلمين فاطمي نيا همچنين درباره واقعه غدير گفت : 110 نفر از بزرگان جهان شعر اسلام،عرب و عجم، غدير خم را به شعر در آورده اند.

فاطمي نيا افزود : در برخي از چاپ هاي كتاب الغدير به علت گذشت زمان،برخي نوشته هاي علامه اميني حذف شده است كه من اين نوشته ها را پيدا كردم و به زودي آنها را منتشر خواهم كرد .

حجت الاسلام و المسلمين فاطمي نيا در پايان حديثي را از قول پيامبر اسلام درباره حضرت علي عليه السلام به اين شرح بيان كرد : در روز به معراج رفتن پيامبر در بالاترين درجه، پيامبر فرمود: خداوند با زبان علي عليه السلام با من صحبت كرد و وقتي علت را از ذات اقدس خداوند پرسيدم پاسخ شنيدم، چون از درون قلب تو آگاه بودم و مي دانستم محبوب تر از علي عليه السلام نزد تو كسي نيست و براي اينكه قلب تو را آرام كنم با صداي علي عليه السلام با تو صحبت كردم .
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن