تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در شهرستان تالش ، ساخت يك اردوگاه بزرگ ملي دانش آموزي با حضور وزير آموزش و پرورش آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در شهرستان تالش ، ساخت يك اردوگاه بزرگ ملي دانش آموزي با حضور وزير آموزش و پرورش آغاز شد
آستارا - ساخت يك اردوگاه بزرگ ملي دانش آموزي در شهرستان تالش استان گيلان روز شنبه با حضور دكتر علي احمدي وزير آموزش و پرورش آغاز شد.

اين اردوگاه كه از بزرگترين اردوگاه‌هاي دانش آموزش كشور خواهد بود، در زميني به مساحت ‪ ۵۰‬هكتار و در ساحل زيباي منطقه گتگسر گيسوم تالش ساخته خواهد شد.

در اين مراسم نماينده تالش در مجلس شوراي اسلامي ، فرمانداران تالش و رضوانشهر و رييس سازمان آموزش و پرورش گيلان حضور داشتند.

وزير آموزش وپرورش در اين مراسم طي سخناني ايجاد اين گونه اردوگاه‌هاي را استفاده حداكثري از منابع و امكانات آموزش و پرورش براي توسعه فضاهاي تربيتي و پرورشي دانست .

علي احمدي افزود : با توجه به كار كارشناسي نيروهاي ستادي معاونت پرورشي وزارت متبوع ، اين اردوگاه در يكي از زيباترين و مناسب‌ترين مناطق شمال كشور قرار دارد.

وي گفت : عمليات تجميع اردوگاه‌هاي دانش آموزي فضاهاي مناسبي در اختيار نوجوانان وجوانان اين مرز وبوم براي انجام برنامه‌هاي پرورشي واردوگاهي قرار خواهد داد.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 371]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن