تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شجاعي:اوساسونا سقوط نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شجاعي:اوساسونا سقوط نمي كند
هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسونا از بازي اين تيم برابر ركرتيوو هوئلوا به عنوان ديداري حياتي نام برد و گفت: براي اينكه از قعر جدول فاصله بگيريم و از اين وضعيت نجاب يابيم، بايد برابر ركرتيوو پيروز شويم و مطمئن باشيد كه اين تيم در پايان فصل سقوط نخواهد كرد.

مسعود شجاعي در گفتگو با مهر، در مورد نتايج اخير تيم فوتبال اوساسونا در رقابت هاي لاليگا گفت: ما نسبت به ابتداي فصل بازي هاي به مراتب بهتري را از خود به نمايش مي گذاريم اما گل هايي كه دريافت مي كنيم روي اتفاقات فوتبالي، بدشانسي و تا حدودي هم اشتباهات خط دفاع است.

به راحتي امتياز از دست مي دهيم
وي ادامه داد: ما در اين هفته درحالي كه با 3 گل از والادوليد پيش بوديم روي بدشانسي و اشتباهاتي كه مدافعان كناري ما انجام دادند، 2 امتياز حساس آن ديدار را به راحتي از دست داديم و اين نشان مي دهد بازيكنان ما هنوز در استرس پيروز نشدن قرار داشته و به اين باور نرسيده اند كه مي توانند در ديدارهاي مهم پيروز شوند.

هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسونا در مورد ديدار روز شنبه اين تيم برابر ركرتيوو هوئلوا اظهار داشت: آنها هفته پيش يك نتيجه عجيب بدست آوردند و توانستند مايوركا را در زمين خودش مغلوب كنند. البته اين ديدار براي ما بسيار حياتي است زيرا براي فرار از جمع قعرنشينان نبايد حتي يك امتياز هم از دست بدهيم.

اوساسونا سقوط نمي كند
وي ادامه داد: بايد از ديدار با ركرتيوو امتيازات لازم را جمع آوري كنيم تا اختلاف امتيازمان با تيم هاي ديگر قعرنشين بيشتر نشود و از آنها بيش از اين فاصله نگيريم. قطعا پيروزي در ديدار فردا گام بلندي براي ما خواهد بود تا خود را براي فرار از جمع تيم هاي پائين جدول آماده سازيم.

هافبك ملي پوش كشورمان در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر كه آيا اوساسونا در پايان فصل به دسته پائين تر سقوط نمي كند، تصريح كرد: اصلا چنين اتفاقي نمي افتد زيرا بازي هاي زيادي تا پايان فصل پيش رو داريم. ضمن اينكه تغييراتي كه در كادر فني صورت گرفته باعث شده، تيم شرايط بهتري كسب كند و قعطا با كسب چند نتيجه مطلوب از اين وضعيت نجات پيدا مي كنيم.

قدر گل هاي زيباي جواد را نمي دانند
وي در مورد گلزني نكونام در بازي هاي اخير تاكيد كرد: جواد در اين ديدارها نشان داده يك بازيكن بزرگ است و سطح فوتبالش بالاتر از فوتبال آسياست. البته بازيكنان تيم قدر گل هاي زيباي جواد را نمي دانند و متاسفانه در چند هفته اخير گلهاي وي به راحتي پرپر مي شود.

شجاعي در خصوص نيمكت نشيني خود در اين ديدار اظهار داشت: من حتي بلند شدم و گرم كردم و قرار بود بازي كنم اما شرايطي پيش آمد كه سرمربي تيم ترجيح داد بازيكن ديگري را به ميدان بفرستد. ضمن اينكه با عملكرد خوبم در تمرينات و مسابقات اوساسونا، خود را از بازيكن نيمكت نشين به بازيكن اصلي تبديل كردم ولي مربي تيم تصميم گرفت در اين ديدار از بازيكن ديگري استفاده كند.

وضعيت مطلوبي را در اوساسونا بدست آوردم
وي افزود: در چند هفته اخير هافبك هاي مطرح اوساسونا را نيمكت نشين كردم اما امروز مي گويند به دليل نارضايتي كادر فني نيمكت نشين شده ام، در صورتيكه چنين موضوعي صحت ندارد زيرا توانسته ام نظر مساعد سرمربي تيم را جلب كنم و در حال حاضر وضعيت مطلوبي را در اوساسونا بدست آوردم.

شرايط مساعد باشد، كره را شكست مي دهيم
وي در مورد بازي آينده ايران برابر كره جنوبي خاطرنشان كرد: متاسفانه قبل از ديدار با كره شمالي اين تيم را بسيار بزرگ كرده بودند، در صورتي كه به راحتي برابر ما شكست خورد. همچنين امارات را هم بسيار كوچك كردند ولي اين تيم ثابت كرد نمي توان با توجه به عملكرد ضعيف يك تيم در بازي هاي گذشته، با قاطعيت از برد برابر آن تيم صحبت كرد.

هافبك ملي پوش كشورمان اضافه كرد: امروز هم بايد بسيار منطقي با شرايط تيم كره جنوبي برخورد كرد زيرا اگر تيم ايران شرايط نرمال خود را داشته باشد، مي تواند اين تيم را با توجه به بازيكنان بزرگي كه دارد، شكست دهد. البته درصورتي كه رسانه ها و كارشناسان فوتبال اين تيم را به خوبي آناليز كنند و شرايط مطلوبي را براي موفقيت تيم ملي پيش از آن مسابقات بوجود آورند.

نمي گذارند در اردوي اسپانيا شركت كنيم
وي افزود: تيم ملي فوتبال ايران تا اين لحظه عملكرد خوبي داشته است و اميدوارم در بازي هاي حساس آينده هم امتيازات لازم را كسب كرده و در نهايت به عنوان يكي از دو تيم برتر اين گروه جواز صعود به جام جهاني را كسب كند.

شجاعي در پايان در مورد احتمال حضور خود در اردوي تيم ملي در اسپانيا گفت: اين اردو در زمان 4 روزه تعطيلي لاليگا برگزار مي شود و با توجه به آنكه بازي هاي ايران در روز فيفا نيست، سرمربي تيم اوساسونا با حضور من و جواد در اين اردو مخالفت كرده است. البته قرار است فدراسيون فوتبال فاكسي را به باشگاه ارسال كند اما بعيد مي دانم سرمربي تيم با توجه به علاقه ما براي حضور در اين اردو، با درخواست مسئولان ايران موافقت كند.
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن