تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803897464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان اداري مجلس:همايش 30 سال قانونگذاري براي ايجاد تلطيف در فضاي سياسي كشور بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس سازمان اداري مجلس:همايش 30 سال قانونگذاري براي ايجاد تلطيف در فضاي سياسي كشور بود
تهران- خبرگزاري كار ايران
دبير اجرايي همايش سي سال قانونگذاري و نظارت گفت: با برگزاري اين همايش يك روز به يادماني در تاريخ انقلاب پشت سر گذاشته شد.
به گزارش"ايلنا"،علي افراشته رئيس سازمان اداري مجلس روز دوشنبه با حضور در جمع خبرنگاران پارلماني گفت: از آغاز دوره هشتم با هدايت علي لاريجاني رئيس مجلس و پشتيباني‌‏هايي كه هيات رئيسه انجام دادند، سازمان امروز تبديل به يك اتاق فكر شده و اميدواريم در آينده شاهد يك تحول چشمگير و ايجاد زمينه‌‏هاي لازم براي نمايندگان محترم در حوزه قانونگذاري و نظارت باشيم.
افراشته درباره اهداف همايش سي سال قانونگذاري و نظارت تصريح كرد: اولين هدف اين بود كه با اين همايش راهكارهايي را براي ارتقاء جايگاه قوه مقننه پيدا كنيم. دوم اينكه يك ارزيابي از عملكرد سي سال دستگاه قانونگذاري كشور داشته باشيم. همچنين تلاش شد تا با اين همايش به تعبيري جشن ملي، تلطيفي در فضاي سياسي كشور ايجاد شود و در مسير وحدت ملي حول منافع ملي، دشمن را در دسترسي به اهدافش ناكام سازيم.
رئيس سازمان اداري مجلس در خصوص دستاوردهاي اين همايش گفت: ارتباط با نخبگان سياسي كشور و نشان دادن مجلس به عنوان مظهر همبستگي از دستاوردهاي مهم اين همايش بود ، ضمن اينكه اين همايش نشان داد خانه ملت مي‌‏تواند همه ظرفيت‌‏ها را در يك زمان در كنار هم قرار دهد تا در خدمت اهداف انقلاب قرار گيرند.
وي در ادامه ضمن اشاره به افتتاح دفتر ادوار خاطرنشان ساخت: اين دفتر مي‌‏تواند در دستيابي به نمايندگان ادوار كمك كند ضمن اينكه قابليت برقراري ارتباط با نمايندگان ادوار از 240 نقطه نيز ميسر خواهد بود.
وي در خصوص عدم حضور رئيس‌‏جمهور در اين همايش گفت: آقاي رئيس‌‏جمهور به اين همايش دعوت شده بودند ولي اطلاعي از علت عدم حضور ايشان نداريم ، به نظر مي‌‏آيد سفر استاني ايشان مانع از انجام اين كار بود.
رئيس سازمان اداري در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه برخي نمايندگان مطرح كرده‌‏اند كه به اين همايش دعوت نشده بودند، تاكيد كرد: بيش از هزار دعوتنامه در فاصله چهار روز ارسال شده بود و در اين ميان ممكن است آدرس برخي نمايندگان محترم عوض شده و دعوتنامه‌‏ها به دستشان نرسيده باشد. اما وقتي از يك گروه سياسي عده كثيري شركت مي‌‏كنند، نشان مي‌‏دهد دعوت از همه جناح‌‏هاي سياسي صورت گرفته است.
رئيس سازمان اداري در مورد هزينه‌‏هاي اين همايش نيز گفت: آنچه در اسناد مالي ثبت شده شفاف و روشن است. در واقع هزينه‌‏اي كه صرف اين همايش شد در مقابل دستاوردهاي آن قابل مقايسه نيست و آنچه در يكي از رسانه‌‏ها به عنوان هزينه اين همايش نقل شده، دقيقا سي برابر هزينه واقعي است كه به نظر مي‌‏رسد اين امر از نظر اخلاقي كار درستي نبوده و مغاير با اخلاق حرفه‌‏اي نيز مي‌‏باشد.
وي در ادامه در خصوص تلاش‌‏هاي صورت گرفته براي نماياندن شخصيت شهيد مدرس گفت: از خاطرات و نقش ايشان در قانونگذاري دو مجموعه چاپ گرديده و به ميهمانان عزيز تقديم شد ضمن آنكه مقبره شهيد مدرس در كاشمر نيز به زودي تكميل و به عنوان يك مجموعه فرهنگي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
پايان پيام

كد خبر: 462294
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن