تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812690793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تعاون خراسان جنوبي: آماده‌سازي زمين‌هاي مسكن مهر خراسان جنوبي در دست اقدام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تعاون خراسان جنوبي: آماده‌سازي زمين‌هاي مسكن مهر خراسان جنوبي در دست اقدام است
خبرگزاري فارس: مديركل تعاون خراسان جنوبي گفت: تاكنون كار آماده‌سازي زمين براي يك ‌هزار و 846 واحد مسكن مهر در استان انجام شده و آماده‌سازي 12 هزار و 545 واحد ديگر نيز در دست اقدام است.


حسين خوشايند امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بيرجند افزود: در مجموع 26 هزار نفر در سايت اينترنتي مسكن مهر استان ثبت‌نام كردند كه پس از بررسي از اين تعداد 17هزار و 100 نفر واجد شرايط شناخته شده‌اند.
وي با اشاره به شرايط چهارگانه متقاضيان مسكن مهر تصريح كرد: اگر خلاف اظهارات افراد در هر مرحله به اثبات برسد فرد از ادامه عضويت در طرح مسكن مهر خارج مي‌شود.
مدير‌كل تعاون خراسان جنوبي با بيان اينكه متقاضيان مسكن مهر استان در قالب 220 تعاوني ساماندهي و به سازمان مسكن و شهرسازي معرفي شده‌اند، اظهار داشت: تاكنون در استان براي 14هزار و 391 نفر در قالب تفاهمنامه با تعاوني‌ها و اتحاديه‌هاي مسكن شهرستان‌ها زمين تحويل شده است.
خوشايند افزود: در حال حاضر نيز در زمين‌هاي آماده‌سازي شده كار ساخت و ساز يك‌هزار و 768 واحد در دست اجرا است كه يك‌ هزار و 256 واحد تسهيلات آماده‌سازي به مبلغ 10 ميليون ريال و 382 واحد تسهيلات ساخت به مبلغ 140 ميليون ريال براي هر واحد اخذ كرده‌اند.
وي گفت: با توجه به مصوبه جديد هيئت دولت با هدف تسهيل و تسريع در اجراي برنامه‌هاي مسكن مهر زمين‌هايي كه در حال آماده‌سازي است، پس از تفكيك قطعات با تعيين بر و كف توسط تعاوني‌ها با برگه واگذاري تحويل متقاضيان واجد شرايط در قالب گروه‌هاي سه و پنج نفره مي‌شود.
مدير‌كل تعاون خراسان جنوبي ادامه داد: اين گروه‌ها مي‌توانند عمليات اجرايي ساختمان را خودشان انجام دهند يا از طريق تعاوني‌هاي مربوطه پيگيري و در صورت تمايل به صورت مجتمع‌سازي اقدام كنند و افراد يا تعاوني‌هايي كه الگوي ساخت 75 متري را رعايت كنند از يارانه سود تسهيلات به ميزان سه تا چهار درصدي برخوردار مي‌شوند.
خوشايند گفت: در شهر بيرجند، 11هزار نفر در قالب 149 شركت تعاوني مسكن مهر ساماندهي شدند كه حدود 15هكتار زمين براي تعاوني‌هاي فرهنگيان و 20 هكتار براي ساير تعاوني‌ها در اراضي شمال شهر و نيز 100 هكتار از اراضي معروف به دهلكوه براي تأمين مسكن مشخص شده است.
وي افزود: براي بيش از 8 ‌هزار و 500 واحد مسكوني در بيرجند كار واگذاري زمين انجام شده و كار آماده‌سازي 15 هكتار فرهنگيان و 20 هكتار اراضي شمال شهر توسط اتحاديه مسكن فرهنگيان و اتحاديه تعاوني‌هاي مسكن مهر در حال انجام است كه تا پايان سال پس از اتمام آماده‌سازي اراضي به شركت‌هاي تعاوني واگذار مي‌شود.
مدير‌كل تعاون خراسان جنوبي اظهار داشت: تعداد طبقات در اراضي شمال شهر سه ‌‌طبقه و در اراضي دهلكوه دو‌ طبقه مصوب شده است كه تأثير مناسبي بر كاهش قيمت تمام‌شده واحدهاي مسكوني دارد.
خوشايند گفت: در شهر قاين نيز يك ‌هزار و 675 نفر واجد شرايط شناخته شدند و پرونده يك‌هزار و 200 نفر براي بررسي بيشتر به كميسيون بررسي ارجاع شد كه در مرحله اول 992 نفر از اعضاي واجد شرايط در قالب اتحاديه تعاوني‌هاي مسكن ساماندهي شده‌اند و كار ساخت و ساز در حال انجام است.
وي با بيان اينكه اين پروژه از لحاظ مكاني در بهترين منطقه شهر و از نظر پيشرفت فيزيكي پيشرفت قابل قبولي دارد، افزود: براي مابقي متقاضيان در شهر قاين، زمين مشخص شده است كه به زودي واگذار مي‌شود.
مدير‌كل تعاون خراسان جنوبي درباره وضعيت مسكن مهر در نهبندان اظهار داشت: در اين شهرستان 600 نفر به سازمان مسكن و شهرسازي براي اختصاص زمين معرفي شده‌اند و قرارداد نقشه‌كشي و خدمات مهندسان مشاور و بلوك‌بندي بسته شده و به زودي كار آماده‌سازي آغاز مي‌شود.
خوشايند اضافه كرد: شهرستان سربيشه نيز داراي چهار تعاوني مسكن مهر است كه 272 نفر در اين تعاوني‌ها ساماندهي شده‌اند و در مرحله اخذ زمين از مسكن و شهرسازي هستند.
وي به ساماندهي يك‌ هزار و 500 نفر در قالب شش تعاوني مسكن مهر در شهرستان فردوس اشاره كرد و گفت: اين پروژه‌ها در دو فاز پيش‌بيني شده كه در فاز يك به تعداد 264 واحد كار ساخت و ساز انجام مي‌شود و تسهيلات آماده‌سازي اخذ كرده‌اند و به مابقي متقاضيان زمين تحويل شده و در مرحله تهيه طرح و نقشه است.
مدير‌كل تعاون خراسان جنوبي گفت: در شهر سرايان از 650 نفر متقاضي تاكنون 405 نفر واجد شرايط تشخيص داده شده‌اند كه زمين به ظرفيت 512 نفر تحويل اتحاديه و در فاز اول براي 256 نفر كار ساخت و ساز آغاز شده است.
خوشايند ادامه داد: در شهر اسديه نيز 304 نفر در طرح مسكن مهر پذيرفته و در قالب دو تعاوني مسكن مهر ساماندهي شده‌اند كه در مرحله تهيه طرح و نقشه قرار دارد و پروانه‌هاي ساختماني در شرف صدور است و به زودي كار آماده‌سازي با قراردادي كه با شهرداري منعقد شده انجام مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: در شهر بشرويه نيز سه تعاوني مسكن مهر با تعداد 258 نفر عضو تشكيل شده و پنج تعاوني ديگر نيز با تعداد 147 نفر عضو، متقاضي استفاده از طرح مسكن مهر هستند و در حال حاضر زمين تحويلي براي 443 واحد است كه 30 درصد كار آماده‌سازي آن انجام شده و براي 160 واحد تسهيلات مصوب شده است.
انتهاي پيام./م 10
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن