تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806964345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسكتبال باشگاه.هاي غرب.آسيا - لبنان مهرام چهارشنبه كارش را آغاز مي.كند نايب قهرمان آسيا به مصاف تيم لبناني مي.رود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مهرام سومين نماينده ايران در باشگاه.هاي غرب.آسيا كارش را از فردا (چهارشنبه) در لبنان در مرحله نخست آغاز مي.كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهرام سومين نماينده ايران در باشگاه.هاي غرب.آسيا و نايب قهرمان آسيا از فردا (چهارشنبه)، كارش را در مرحله نخست باشگاه.هاي غرب.آسيا آغاز مي.كند.مهرام در گروه b رقابت هاي بسکتبال باشگاه هاي غرب آسيا بايد در لبنان به مصاف تيم هاي دهوک عراق، الشانفيل لبنان، asu اردن و المتحد لبنان برود.

**الشانفيل لبنان
تيم نخست ليگ بسکتبال لبنان که همانند الرياضي بازيکنان فصل گذشته اش را حفظ کرده و با هدايت قصان سرکيس گام در رقابت هاي غرب آسيا خواهد گذاشت. از اصلي ترين بازيکنان اين تيم بايد به فادي الخطيب ستاره بسکتبال لبنان، حسين الخطيب و علي استفان اشاره کرد که درکنار سه بسکتباليست خارجي شرايط خوبي براي الشانفيل به وجود آورده اند. "گارنت تامسون" و "ساموئل هاسکين" بسکتباليست هاي آمريکايي الشانفيل هستند که به همراه "رابي اسکندر" از ليبريا ترکيب اين تيم را کامل مي کنند. الشانفيل در ليگ لبنان با پيروزي برابر الرياضي سايه.اش را بر رقيب ديرينه.اش انداخته و صدرنشين است.

مصطفي هاشمي اين تيم را از قدرت هاي لبنان مي.داند و مي.گويد: الشانفيل و الرياضي بهترين هاي لبنان هستند که بسکتبال را به خوبي مي شناسند.لبناني ها از قدرت هاي بسکتبال منطقه هستند و نبايد آنها را دست کم گرفت.

**asu اردن

"ابوالطيب" كه در اين فصل هدايت اين تيم اردني را به خدمت گرفته.است، شاگردانش را آماده کرده تا همانند دوره گذشته دوباره جواز حضور در ليگ باشگاه هاي آسيا را کسب کند. اردني ها که در فصل گذشته با محروميت الجلا سوريه راهي مانيل فيليپين شدند در اين فصل نيز در انديشه اين مهم هستند اما در همين مرحله نخست با نايب قهرمان آسيا همگروه شدند تا از ابتدا شرايط دشواري داشته باشند.

"واسم السوس"، "محمد حرداب"، "موسي الوادي" و "عبدالله ابوغورا" از بازيکنان اردني تيم asu هستند و "انور سوبزوکو" از آمريکا و "اسلام عباس" از فلسطين بازيکنان خارجي دانشگاه اردن هستند.

حميدرضا صمد زاده سرپرست تيم مهرام درباره اين تيم به ايسنا مي.گويد: قهرمان اردن که بهترين بسکتباليت هاي اين کشور را در اختيار دارد کار مهرام را در مرحله نخست دشوار خواهد کرد. کادر فني اين تيم شناخت خوبي از بسکتبال آسيا دارد و در دوره هاي گذشته نيز نتايج خوبي گرفته است. بايد با شناخت کامل از اين تيم برابر آنها ظاهر شويم.

به گزارش ايسنا اردني ها در جام ملت هاي آسيا ضربه بدي به بسکتبال ايران زدند و شايد درخشش نمايندگان ايران مقابل تيم.هاي اردني به نوعي جبران باخت تيم ملي در آن رقابت.ها باشد.

**دهوک عراق

دهوك در ليگ عراق شرايط خوبي دارد. "فکرت توما" سرمربي دهوک اميدوار است تا بتواند بدون حاشيه نتيجه خوبي برابر حريفان قدرتمندش بگيرد. عراقي ها پيش از آغاز دوره گذشته ليگ باشگاه هاي آسيا "چستر گيلز" را به خدمت گرفتند. سنتر آمريکايي که براي پتروشيمي بندرامام نيز بازي کرده است پس از يک سال حضور در اين تيم مطمئنا به هماهنگي مطلوبي رسيده و در کنار ديگر بازيکنان مي تواند عملکرد خوبي داشته باشد. "الدوري"، "خبرو گورگيس"، "صلاح مهدي"، "مهدي ديها" و "علي حامد" نيز از ديگر بازيکنان دهوک عراق هستند.

**المتحد لبنان

سومين نماينده لبنان در رقابت هاي باشگاه هاي غرب آسيا در هفته.هاي اخير ليگ لبنان شرايط بهتري پيدا كرده.است. المتحد لبنان با هدايت "پائول کاگتر" هم اکنون در رده چهارم جدول رده بندي ليگ لبنان قرار دارد و نسبت به حريفانش جايگاه خوبي ندارد. "پورتر تروپ" و "آستين جانسون" بسکتباليست هاي آمريکايي اين تيم هستند که به همراه "کيبو تريم" از توباگو اين تيم را همراهي مي کنند. "باسل باجي"، "باسم بال"ا و "احمد مشرف" نيز بازيکنان بومي المتحد هستند.

به گزارش ايسنا، رقابت.هاي گروه a اين رقابت.ها با صدرنشيني الرياضي لبنان به پايان رسيد و ذوب.آهن، پتروشيمي و آرامكس اردن نيز به ترتيب دوم تا چهارم شدند. به اين ترتيب تيم.هاي اول تا چهارم گروه b در مرحله پلي.آف بايد به صورت ضربدري به مصاف اين چهار تيم بروند.

برنامه كامل گروه b به شرح زير است:

5 بهمن:
الشانفيل لبنان - دهوك عراق
المتحد لبنان - مهرام ايران

6 بهمن:
Asu اردن - الشانفيل لبنان
دهوك عراق - المتحد لبنان

7 بهمن:
Asu اردن - المتحد لبنان
دهوك عراق - مهارم ايران

8 بهمن:
الشانفيل لبنان - المتحد لبنان
asu اردن - مهرام ايران

9 بهمن:
Asu اردن - دهوك عراق
الشانفيل لبنان - مهرام ايران







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن