تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کسب درآمد گوگل از تبلیغ سایت.های غیرقانوني


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ايتنا – گوگل در يك برنامه رادیویی اعلام کرد که در صورت تشخیص غیرقانونی بودن این آگهی.ها اقدام به غیرفعال کردن آنها می.کند اما در عین حال درآمد کسب شده از طریق آنها را نیز نگه می.دارد و پس نخواهد داد.









مسئولان شرکت گوگل در یک برنامه رادیویی پذیرفته.اند که از تبلیغ سایت.های غیرقانونی نیز کسب درآمد می.کنند.
این آگهی.ها که شامل فروش کارت.های شناسایی جعلی، گذرنامه.های جعلی، مواد مخدر و بلیط.های تقلبی المپیک ۲۰۱۲ لندن هستند از طریق سرویس Google AdWords که سیستمی براساس پرداخت به ازای کلیک است منتشر می.شوند.

به گزارش ايتنا از شبكه گستر، گوگل در این برنامه رادیویی اعلام کرد که در صورت تشخیص غیرقانونی بودن این آگهی.ها اقدام به غیرفعال کردن آنها می.کند اما در عین حال درآمد کسب شده از طریق آنها را نیز نگه.می.دارد و پس نخواهد داد.

سایت LiveOlympicTickets که یکی از بحث.های این برنامه رادیویی بود، بیشترین امتیاز را در میان آگهی.دهندگان فروش بلیط.های المپیک ۲۰۱۲ در AdWords دارا است.
براساس قوانین انگلیس، فروش بلیط.های المپیک بدون اجازه سازمان.دهنده اصلی آن، غیرقانونی بوده و ۲۰ هزار پوند جریمه در پی خواهد داشت.

واحدی در پلیس انگلیس که مسئول رسیدگی و پیگیری جرایم مربوط به بازی.های المپیک ۲۰۱۲ است، LiveOlympicTickets را توزیع.کننده.ای غیرقانونی دانسته و با تماس با گوگل از این شرکت خواسته بود که تبلیغ مزبور را از لیست آگهی.های خود حذف کند.
اما این تبلیغ با گذشت بیش از یک هفته از زمان درخواست پلیس همچنان فعال بود و تنها پس از تماس این برنامه رادیویی با گوگل بود که این شرکت اقدام به حذف آگهی مزبور کرد.

واقعیت آن است که سیستم تبلیغاتی گوگل سیستمی خودکار است که نیروی انسانی در بررسی آن دخالت کمی دارد.
این سیستم دارای فیلترهایی است که در صورت مشکوک شدن به یک آگهی، آن را در فهرستی قرار می.دهد که باید توسط یک نیروی انسانی بررسی شود. چنانچه پس از بررسی، آگهی مغایر با قوانین گوگل تشخیص داده شود، اجازه انتشار پیدا نخواهد کرد.
در صورتی که کاربری در خصوص یکی از آگهی.ها به گوگل شکایت کند، پاسخی خودکار مبنی بر اینکه درخواست او در لیست انتظار قرار گرفته و توسط یک نیروی انسانی بررسی خواهد شد، دریافت خواهد کرد.

همین موضوع سبب می.شود تبلیغ غیرقانونی حداقل تا زمانی که یکی از کارشناسان گوگل به بررسی آن نپرداخته است توسط این شرکت منتشر شود و کاربران زیادی را گرفتار کند، بخصوص آنکه آگهی.دهنده می.تواند با پیشنهاد قیمتی بیشتر به ازای هر کلیک به Google، سایت خود را بالاتر از سایر آگهی.ها قرار دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن