تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
رضازاده: هراسي از تيم ها نداريم
مدير تيمهاي ملي وزنه برداري كشورمان گفت: نوجوانان وزنه بردار اعزامي به رقابت هاي آسيايي كره از 3 ماه قبل زير نظر كادر فني تيم ملي تمرينات آماده سازي را بطور مرتب انجام دادند و خوشبختانه با پيگيري منظم برنامه هاي كادر فني به آمادگي لازم براي رسيدن به نتايج مورد انتظار، دست يافته اند. حسين رضازاده ادامه داد: انگيزه كسب عنوان قهرماني در تك تك آنان وجود دارد و مطمئن هستم اگر توصيه هاي مربيان را به كار بسته و مطابق انتظار حركت كنند كسب عنوان قهرماني دور از دسترس نخواهد بود. قهرمان پيشين جهان و المپيك و دارنده چند سال پياپي عنوان قويترين مرد جهان اظهار داشت: تاكنون به ياد ندارم كه به نام و عنوان حريفان فكر كرده باشم. هميشه فقط به آمادگي خودم و توانايي مربيان در انتخاب بهترين وزنه ها فكر كرده ام و توكلم نيز به خدا و ائمه معصومين بوده. خوشبختانه اين روحيه را به شاگردانم نيز انتقال داده ام و مطمئن باشيد كه از نام و نشان آنها نمي هراسيم.

اوجاقي: ووشوكاران ايران شخصيت قهرماني دارند
مدير تيم هاي ملي ووشو گفت: خوشبختانه ملي پوشان ايران شخصيت قهرماني دارند. حسين اوجاقي افزود: تيم در شرايط آمادگي خوبي راهي اندونزي خواهد شد. در بخش سانشو دو تن از نفرات، ميدان برون مرزي ديده و سه نفر ديگر براي اولين بار است گام به عرصه جهاني مي گذارند; اما انگيزه كافي دارند. وي درباره عدم حضور در مسابقات تداركاتي و تاثير آن اظهار داشت: برنامه ريزي لازم را براي اعزام تيم به كشورهاي ديگر و اردوي مشترك انجام داديم; ولي از سوي كشورهاي ميزبان لغو شد مسابقات غرب آسيا تنها تدارك بين المللي تيم جوانان بود. آنها در بندرعباس با حضور داوران خارجي و تماشاچيان توانستند در جو مسابقات قرار گيرند. وي تاكيد كرد: كسب مدال در عرصه جهاني غيرممكن نيست. البته در سانشو قرعه تيم ها نيز موثر خواهد بود.

ورود افراد دولتي به كميته ملي المپيك كشورها ممنوع
طبق تصويب شوراي المپيك آسيا، افراد دولتي و كساني كه از لحاظ شغلي مربوط به دستگاه هاي اجرايي هستند، حق عضويت در هيچيك از بخش هاي كميته المپيك را ندارند. اخيرا گزارشاتي به دست كميته بين المللي المپيك رسيده كه نشان مي دهد اشخاص دولتي در پيكره المپيك نفوذ كرده و به خاطر بي اطلاعي از اساسنامه ها، بعضي قوانين را زير پا مي گذارند. اين گزارش با اشاره به اينكه از اين پس كميته بين المللي المپيك با اين اشخاص برخورد خواهد كرد، افزود: مادامي كه يك شخص دولتي عضو كميته المپيك شود، بايد بداند كه شرط بقاي او در چنين جايگاهي، جدايي كامل از سازمان دولتي خود است. در واقع، استعفاي او از سمت هاي دولتي شرط بديهي و اساسي براي ورود به المپيك به شمار مي رود.

جام 5 جانبه سيراف در بوشهر برگزار مي شود
جام 5 جانبه سيراف در رشته ايت بال در استان بوشهر برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون بولينگ و بيليارد اين مسابقه طي روزهاي 20 لغايت 22 آذرماه 87 در سالن آزادگان استان بوشهر برگزار خواهد شد. اين گزارش حاكي است اين مسابقات به صورت آزاد براي آقايان در رشته ايت بال و با نظارت فدراسيون بولينگ و بيليارد آغاز خواهد شد. منتخب استان بوشهر، آبادان، هرمزگان و منتخب شهرستان بوشهر نام پنج تيمي است كه در اين تورنمنت 5 جانبه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سازمان ليگ به خاطر قطبي از پرسپوليس شكايت مي كند
براساس ماده 9 قانون قرارداد مربيان با باشگاه ها، در صورتيكه قراردادي غير از قرارداد فدراسيون فوتبال بين مربي و باشگاه منعقد شود، تخلف محسوب مي شود اين دقيقا اتفاقي است كه براي باشگاه پرسپوليس افتاده كه برهمين اساس سازمان ليگ يكي از شاكيان باشگاه پرسپوليس است. عزيزمحمدي، رئيس سازمان ليگ درباره تخلف باشگاه پرسپوليس در عقد قرارداد با افشين قطبي گفت: قطبي با باشگاه پرسپوليس يك قرارداد ثبت شده در سازمان ليگ دارد اما اين قرارداد حقيقي نيست. به استناد صحبت هاي داريوش مصطفوي مشخص شد كه قطبي قرارداد 900 هزاردلاري با باشگاه پرسپوليس منعقد كرده، قراردادي كاملا متفاوت با قراردادي كه در سازمان ليگ ثبت شده است.محمدي همچنين عنوان كرد: از نظر ما در اين تخلف هم افشين قطبي محكوم است وهم باشگاه پرسپوليس! و از آنجا كه اين موضوع برخلاف آيين نامه سازمان ليگ است قطعا از باشگاه پرسپوليس به كميته انضباطي شكايت خواهيم كرد تا كميته انضباطي براساس قوانين به اين موضوع رسيدگي كند.

جويباري: بازيكنان استقلال شرايط ليگ را درك كرده اند
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران با بيان اينكه بازيكنان اين تيم شرايط حساس ليگ برتر را درك كرده اند، نسبت به آينده تيمش ابراز اميدواري كرد. علي نظري جويباري ضمن بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه وضعيت تيم ما بسيار عالي است و بازيكنان تمرينات خوبي را پشت سرگذاشته اند.وي ادامه داد: بازيكنان ما از شرايط موجود در ليگ امسال كاملا آگاهي دارند و مي دانند اگر روند پيروزي هاي اخير را ادامه دهند مطمئنا در 4- 3 هفته آينده به صدر جدول خواهند رسيد و مي توانند با همان طرز تفكر به قهرماني برسند.

ذوالفقارنسب: مذاكره اي با سايپا نداشتم
شكست سايپا مقابل استقلال تهران شايعات زيادي را در خصوص تغيير كادر فني در اين تيم ايجاد كرد و گفته مي شود كه سايپايي ها با بيژن ذوالفقارنسب مذاكره كرده اند. ذوالفقارنسب ضمن رد شايعه مذاكره اش با سايپا مي گويد: «اين موضوع فقط در حد گمانه زني مطبوعات است و من هيچ صحبتي با مسئولان باشگاه سايپا نداشته ام و تماسي هم صورت نگرفته است.اين موضوع را قويا تكذيب مي كنم. فعلا پيشنهادي مطرح نشده و من مشغول استراحت هستم.»

چرخابي: نويد كيا را براي تيم ملي آماده مي كنم
سرمربي تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان با بيان اينكه نياز تيم ملي به محرم نويد كيا را احساس مي كنم گفت: تمام تلاشم اين است كه نويد كيا را براي حضور در تيم ملي آماده كرده و به اين تيم بفرستم. حسين چرخابي ا با اشاره به شايعات منتشر شده مبني بر مشكلات خود با بازيكنان تيم سپاهان اظهار داشت: اين شايعات را تكذيب مي كنم و در مسابقات سپاهان از تمام بازيكنان اين تيم استفاده خواهم كرد. وي خاطر نشان كرد: مشكلي با هيچ يك از بازيكنان نداشته و در شرايط مناسب و موقعيت هاي مختلف از همه بازيكنان استفاده خواهم كرد.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن