تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عادل عبدالمهدي :قيد همه پرسي به اصلاح توافقنامه با آمريكا كمك مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عادل عبدالمهدي :قيد همه پرسي به اصلاح توافقنامه با آمريكا كمك مي كند
معاون رئيس جمهوري عراق شب گذشته اظهار داشت: همه پرسي درباره توافقنامه، قدرت هيئت مذاكره كننده عراقي براي اصلاح برخي بندهاي اين توافقنامه را بيشتر مي كند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري براثا، عادل عبدالمهدي در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان كرد: همه پرسي درباره توافقنامه امري مثبت به شمار مي رود زيرا هيئت مذاكره كننده عراقي را در وضعيتي قوي تر قرار مي دهد تا براي اصلاح بندهاي اين توافقنامه مذاكره كند.

عبدالمهدي در بخش ديگر سخنان خود گفت: ملت عراق با آزادي كامل مي تواند درباره توافقنامه، راي مثبت يا منفي دهد و اين توافقنامه به نظر مردم عراق تكيه دارد.

معاون رئيس جمهوري عراق افزود: توافقنامه، خواسته عراقي ها را برآورده نكرده است هر چند كه هيئت مذاكره كننده عراقي و دولت تلاش زيادي كرد تا اين توافقنامه به شكل فعلي درآيد اما با اين وجود توافقنامه، بهترين جايگزيني بود كه مي توانستيم به آن دست يابيم.

توافقنامه جنجال برانگيز موسوم به خروج نظاميان آمريكايي ازعراق، عصر روز پنجشنبه 27 نوامبر ( هفتم آذرماه) با 144 راي مثبت از مجموع 198 نماينده حاضر در نشست در برابر مخالفت تمام اعضاي فراكسيون صدر و برخي نمايندگان ديگر، تصويب شد.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن