تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/همايش «سينماي ملي، طرح‌براي فردا»/ قويدل: سينماي ملي، سينما را شناسنامه‌دار مي‌‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /همايش «سينماي ملي، طرح‌براي فردا»/ قويدل: سينماي ملي، سينما را شناسنامه‌دار مي‌‌كند
خبرگزاري فارس:«امير قويدل» كارگردان سينما گفت: زماني مي توانيم به «سينماي ملي» دست يابيم كه در اين عرصه فيلم هايي بر اساس نياز و سلايق مخاطبان عام تهيه و توليد كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي همايش «سينماي ملي، طرحي براي فردا»، قويدل افزود: وقتي به كلمه ملي اشاره مي‌كنيم، بايد اين واژه به درستي تعريف شود، زيرا هر ازگاهي از اين واژه تعاريف متفاوتي مي‌شود كه متناسب با برداشت‌هاي شخصي است و حق مطلب ادا نمي‌شود.
اين كارگردان سينما با اشاره به اينكه مصداق بارز «سينماي ملي» مردمي بودنش است، يادآورشد: سينماي ملي، سينمايي است كه علاوه بر توجه به نياز و سلايق مخاطبان عام، از مضمون و ساختار مناسبي جهت جذب مخاطبان خاص هم برخوردار باشد.
اين سينماگر با بيان اين كه سينماي ملي داراي شناسنامه است، تصريح كرد: مهمترين شاخصه «سينماي ملي» فرهنگ و تمدن ايران اسلامي است كه بايد مورد توجه سينماگران قرار گيرد.
كارگردان فيلم «بندرمه آلود» در پايان يادآور شد: سينماي ملي به‌واسطه بخشنامه اعتلا پيدا نمي‌كند، بلكه اين‌گونه آثار معمولاً متناسب با نياز مخاطبان و تفكرات و ايده فيلمسازان و فيلمنامه‌نويسان خلق مي‌شوند.
همايش «سينماي ملي، طرحي براي فردا»، 29 و 30 آذرماه در قالب كارگاه‌هاي تخصصي در دانشكده سينما و تئاتر و برنامه رسمي آن از اول الي سوم دي ماه سال جاري توسط انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران در موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/ا
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن