تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرحوزه علميه قم :با وجود بسيج هيچ كشوري جرائت حمله نظامي به ايران را نخواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرحوزه علميه قم :با وجود بسيج هيچ كشوري جرائت حمله نظامي به ايران را نخواهد داشت
داخلي. سياسي. نظامي . هفته بسيج.

مدير حوزه علميه قم گفت: با وجود آمادگي بسيجيان و ملت رشيد ايران هيچ كشوري جرائت حمله نظامي به جمهوري اسلامي را ندارد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا ، آيت الله مرتضي مقتدايي شب گذشته درهمايش "تجليل از روحانيون بسيجي" در مدرسه دارلشفاي قم، خاطرنشان كرد: مردم ما چون پيروان رسول خدا(ص)، ائمه اطهار(ع) وامام راحل (ره) ومقام معظم رهبري مي باشند در برابر تهديدات و فشارهاي دشمنان هرگز خسته نخواهند شد.

وي ادامه داد: اگر سرسختي و مقاومت جانانه ملت ايران در برابر دشمنان نبود، امروز انقلاب ما اينگونه در دنيا فراگير و توسعه پيدا نمي‌كرد.

آيت الله مقتدايي با اشاره به اينكه مردم ايران دشمنان خصوصا آمريكا را خسته نموده اند،افزود: با وجودي كه دشمنان با تهديد در اطراف مرزهاي كشور ما حضور دارند ولي هيچ تغييري در استراتژي و شعار اصلي ملت ايران ايجاد نشده است.

آيت الله مقتدايي گفت: اين روحيه مقاومت بسيجي بايد توسط روحانيت در مردم حفظ و به نسل آينده نيز تحويل داده شود.

وي با اشاره برخي زمزمه‌ها مبني بر حمله نظامي به ايران گفت: اگر دشمن اين شهامت را در خود احساس مي‌كرد لحظه اي درنگ نمي‌كرد.

آيت الله مقتدايي خاطرنشان كرد: ممكن است آنها بتوانند يك موشكي را به نقطه اي از كشور پرتاب نمايند ولي ادامه اين كار ديگر با آنها نخواهد بود.

وي افزود: روحانيون بسيجي بايد براي همه اقشار مختلف بسيج الگو بوده و روحيه ايثار و فداركاري را ميان جامعه ترويج دهند.

آيت الله مقتدايي سرسختي در برابر دشمن و عطوفت و همدلي را از ويژگي هاي مهم يك بسيجي دانست وگفت: فرد بسيجي پيرو فرهنگ اهل بيت(ع) بايد هميشه نگران وضعيت برادر ديني خود بوده و با هم در جامعه ارتباط داشته باشند.

وي گفت: روحيه بسيجي ملت ايران در جبهه و جنگ تحملي تبلور پيدا كرد آنها(بسيجيان) مقيد به ارزشهاي اسلامي بوده و خود را ملزم به رعايت حدود شرعي مي‌كردند.

نماينده ولي فقيه در سپاه نيز گفت: حوزه علميه قم پشتوانه فكري و ائدئولوژيك نظام جمهوري اسلامي است و بايد بسيج در اين حوزه نيز تقويت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين علي سيعدي افزود: بسيج طلاب نقش مهمي در رشد باورهاي ديني و ارزشي نظام و حفظ روحيه مقاومت وايثار در ميان نسل جوان دارد.

در اين مراسم از برخي طلاب بسيجي كه در مسائل علمي موفقيت‌هايي
كسب كرده بودند،تقدير شد.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن