تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820349073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير جهاد كشاورزي: خراسان شمالي ‪ ۷۰۰‬ميليارد ريال اعتبار خشكسالي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير جهاد كشاورزي: خراسان شمالي ‪ ۷۰۰‬ميليارد ريال اعتبار خشكسالي دارد
داخلي. اقتصادي. كشاورزي.

وزير جهاد كشاورزي گفت: براي جبران خسارات ناشي از خشكسالي در اين استان ‪ ۷۰۰‬ميليارد ريال اعتبار پيش‌بيني شده است.

محمدرضا اسكندري روز پنجشنبه در نشستي با اعضاي تشكلهاي كشاورزي و دامداري توليدكنندگان اسفراين افزود: ‪ ۳۵۰‬ميليارد ريال از كمكهاي دولت در اين بخش شامل يارانه خريد نهاده‌هاي كشاورزي و علوفه دامداران است.

او اضافه كرد: ‪ ۱۸۱‬ميليارد ريال از اعتبارات پيش‌بيني شده خراسان شمالي براي كشاورزان خسارت ديده‌اي است كه زمينهاي آنها فاقد بيمه است.

وزير جهاد كشاورزي اظهار داشت: ‪ ۸۷‬ميليارد و ‪ ۵۰‬ميليون ريال از اين اعتبار براي كمك به صندوق بيمه و آبياري تحت فشار كشاورزان خراسان شمالي پيش‌بيني شده است.

وي افزود: همچنين ‪ ۶۱‬ميليارد ريال اعتبار براي استمهال تسهيلات كشاورزان خسارت ديده اين استان تخصيص يافته است.

او ادامه داد: تاكنون آبياري تحت فشار در دو هزار و ‪ ۲۰۰‬هكتار از مزارع خراسان شمالي اجرا شده كه در سفر دوم هيات دولت اجراي چهار هزار هكتار ديگر نيز مصوب شده است.

وي قول مساعد داد تا در صورت جذب اعتبار طرح آبياري تحت فشار در خراسان شمالي، وزارت جهاد كشاورزي اعتبار بيشتري به اين استان تخصيص دهد.

وزير جهاد كشاورزي گفت: دولت در دور دوم سفر استاني به خراسان شمالي براي احيا قناتها نيز ‪ ۹۰‬ميليارد ريال اعتبار مصوب كرده است.

او در مورد خريد گوشت قرمز از دامداران گفت: اين وزارتخانه آمادگي دارد تمام توليدات دامداران را خريداري كند تا متضرر نشوند.

وي با اشاره به تاثيرات مثبت سفرهاي استاني دولت نهم گفت: بسياري از مسايل و مشكلات كشاورزان كه سالها است لاينحل مانده در اين سفرها به اطلاع رييس جمهوري و وزيران رسيده و براي آنها چاره‌جويي مي‌شود.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن