تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز دور تازه اكران سينماها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز دور تازه اكران سينماها
مراسم تشييع پيكر احمد آقالو، آغاز دور تازه اكران سينماها و پايان حراج بونامز دبي عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه ششم آذرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مطلبي درباره فيلم "كنعان"، درباره تازه‌ترين فيلم ديويد مامت، تشييع پيكر احمد آقالو، پايان تدوين "كودك و فرشته" و اخبار كوتاه. گزارشي از دومين همايش "سي سال انقلاب اسلامي ..." با نمايش فيلم "آژانس شيشه‌اي"، نشست خبري بنياد رودكي، گپي با شيرين بينا، آغاز ثبت‌نام جشنواره سراسري "حكمت مطهر" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به معرفي برگزيدگان جايزه "گام اول"، نشست نقد و بررسي فيلم "آژانس شيشه‌اي"، آغاز دور تازه اكران سينماها با سه فيلم جديد، مراسم تشييع پيكر احمد آقالو، تشكيل شوراي اجرايي همكاري هاي سينمايي ايران و آسيا، صف‌آرايي 1500 اثر تجسمي در تالار وحدت، اجراهاي بخش ويژه پاپ در جشنواره موسيقي فجر، مجموعه جديد مهران مديري و اخبار كوتاه.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به تغيير نام مجموعه "ديكتاتور"، تشريح برنامه‌هاي هفته پژوهش، 119 پروژه سينمايي ايراني در مراحل مختلف توليد، نقد و بررسي فيلم "آژانس شيشه‌اي" در دانشگاه شريف و اخبار كوتاه. مطلبي درباره نقاشي‌هاي ديواري و ضرورت حفظ و بازپيرايي آنها در صفحه تجسمي، گفتگو با بن استيلر و كريس راك دوبلورهاي انيميشن رايانه‌اي "ماداگاسكار 2" در صفحه سينما و نشست خبري همايش بزرگ مكتب شيراز و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر منعكس شده است.

"همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به نگاهي به تصوير تهران در فيلم‌هاي ايراني و مطلبي درباره "مجموعه دروغ‌ها". گردهمايي مكتب شيراز در تهران و شيراز، مناسب‌سازي مراكز فرهنگي براي معلولان، پايان فيلمبرداري "دلخون"، آغاز به كار كانون فيلم شهر و اخباري كوتاه از مهران مديري، محسن يگانه، نيكي كريمي، محمدرضا گلزار و اورهان پاموك در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحه هنر مي‌پردازد به گفتگو با آيدين آغداشلو به بهانه انتشار كتاب "اين دو حرف"، گزارش پشت صحنه فيلم "پستچي سه بار در نمي‌زند"، گپي با بهرام ريحاني پانتوميم كار، يادداشتي به بهانه نمايشگاه محمدحسين ماهر و مطلبي درباره فيلم "كارناوال مرگ". مرور رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، پيشنهاد فيلم "آتش سبز"، درخشش هنرمندان ايراني در حراج بونامز دبي، گپي با سيروس ابراهيم‌زاده، مراسم تشييع پيكر احمد آقالو و پلمب شدن نگارخانه اثر در صفحه ادب هنر آمده است.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به پايان حراج بونامز دبي، مجموعه نوروزي جديد مهران مديري، ابراهيم حاتمي‌كيا در جمع دانشجويان، تعطيل شدن نگارخانه اثر، يادداشتي به بهانه نمايشگاه عكس عباس كوثري و اخباري كوتاه از حوزه‌هاي مختلف فرهنگ و هنر.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با قدرت‌الله عاقلي نقاش و مجسمه‌ساز و ابراهيم حاتمي‌كيا در نشست 30 سال سينما. مراسم خاكسپاري مرحوم احمد آقالو، كنسرت بزرگ رودكي در تالار وحدت، فروش خانه بابك بيات و بوش سوژه يك فيلم كمدي هندي در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به تشكيل كارگروه تخصصي مبارزه با نحله‌هاي انحرافي، شركت 15 كشور در نمايشگاه بين‌المللي نقاشي تهران، بوش سوژه يك فيلم كمدي هندي، 270 فيلمنامه در جشنواره فيلم پليس، مجموعه نوروزي مهران مديري، ارائه طرح براي راه‌اندازي شبكه‌هاي تخصصي، برگزاري همايش شمس و مولانا در سطح جهاني، گزارش توليد سينماي ايران و روي خط فرهنگ.

"كارگزاران" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با ناصر حسيني‌مهر درباره تماشاگرشناسي در تئاتر ايران و جهان و نگاهي به نمايش "كارناوال با لباس خانه". گزارشي از بيست و پنجمين جشنواره فيلم كوتاه تهران، گپي با سعيد سهيلي نويسنده و كارگردان "چارچنگولي" و درباره توليدات جديد سينماي ايران در صفحه سينما و مزايده آثار هنرمندان معاصر ايراني و عرب در دبي، تعطيل شدن نگارخانه اثر، نيكي كريمي داور جشنواره ادبي والس و يادداشت‌هايي بر درگذشت احمد آقالو در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن