تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820144650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج ليگ برتر فوتبال‌ذوب‌آهن صدرنشين شد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: نتايج ليگ برتر فوتبال‌ذوب‌آهن صدرنشين شد
ذوب‌آهن اصفهان با پيروزى برابر برق شيراز صدرنشين رقابت‌هاى ليگ برتر شد. در ادامه هفته پانزدهم ليگ برتر ديروز ذوب‌آهن توانست با پيروزى دو بر يك برابر ميهمان خود با 31 امتياز صدرنشين ليگ برتر شود. از بازى‌هاى همين هفته، ابومسلم مشهد و سايپاى كرج نيز در مشهد به مصاف هم رفتند كه اين بازى بدون گل مساوى به پايان رسيد. در اين مسابقه ميلاد زنيدپور از سايپا در دقيقه 71 از زمين مسابقه اخراج شد. همچنين ناصر حجازى سرمربى جديد تيم ابومسلم نيز روى نيمكت اين تيم ننشست و اميرحسين پيروانى هدايت را بر عهده داشت. همچنين از هفته شانزدهم ليگ برتر راه آهن شهررى و فولاد خوزستان نيز در اهواز به مصاف يكديگر رفتند كه اين مسابقه با نتيجه سه بر دو به سود راه‌آهن به پايان رسيد. ملوان بندرانزلى و صباى قم هم ديدار معوقه‌اى را از هفته دوازدهم در انزلى برگزار كردند كه با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.

نتايج جام حذفي

اما تيم‌هاى مقاومت شهيد سپاسى شيراز و مس كرمان با شكست برابر استيل‌آذين و مس رفسنجان از جام حذفى فوتبال كنار رفتند. به گزارش ايسنا؛ در چارچوب مسابقات جام حذفى ديروز مس كرمان با نتيجه يك بر صفر از تيم دسته اولى مس رفسنجان شكست خورد و از اين مسابقات حذف شد. تك‌گل مس رفسنجان را اميرحسين محمدى در دقيقه 10 وقت‌ اضافه اول (10+90 ) به ثمر رساند. در اين مسابقه مجيد خدابنده‌لو از مس كرمان اخراج شد؛ همچنين پرويز مظلومى نيز روى نيمكت تيم مس نبود.

مقاومت سپاسى شيراز هم يك بر صفر از استيل‌آذين شكست خورد و از اين مسابقات كنار رفت. استقلال تهران هم موفق شد با نتيجه پرگل هشت بر يك داماش گيلان را شكست دهد. پنج گل از گل‌هاى استقلال را آرش برهانى در دقايق 18، 43 (از روى نقطه پنالتي)، 66، 69 و89 به ثمر رساند. ديگر گل‌هاى آبى‌پوشان را احمد خذيراوى در دقيقه 60، مهدى اميرآبادى در دقيقه 80 و فرهاد مجيدى در دقيقه 93 به ثمر رساندند. تك گل داماش نيز در دقيقه 86 توسط سهرابى به ثمر رسيد. در اين مسابقه استقلال با تركيب وحيد طالب‌لو، پيروز قرباني، پژمان منتظري، بيژن كوشكي، حسين كاظمي، مهدى اميرآبادي، پولادي، جان‌واريو، خسرو حيدري، خذيراوى و برهانى به ميدان رفت. اين تيم در نيمه دوم فرهاد مجيدي، ميلاد نورى و ميثم منيعى را به ترتيب به جاى حسين كاظمي، جان‌واريو و خسرو حيدرى به ميدان فرستاد.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن