تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819818281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جبهه خلق براي آزادي فلسطين محاكمه دبيركل خود را محكوم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جبهه خلق براي آزادي فلسطين محاكمه دبيركل خود را محكوم كرد
دمشق - "جبهه خلق براي آزادي فلسطين" روز سه شنبه با برپايي تظاهرات در برابر دفتر كميسارياي اروپا و دفتر صليب سرخ جهاني در دمشق محاكمه "احمد سعدات" دبيركل جبهه كه امروز قرار است در يك دادگاه رژيم صهيونيستي برگزار شود، محكوم كرد.


به گزارش خبرنگار ايرنا در دمشق، "ماهر الطاهر" عضو دفتر سياسي جبهه در خارج از فلسطين اشغالي، نامه نيروهاي سياسي و فعالان مردمي فلسطين در اين زمينه را به اين دو دفتر تسليم كرد.
در اين تظاهرات كه ده ها فلسطيني شركت داشتند، شعارهايي در محكوميت اين محاكمه، درخواست براي آزادي سعدات و همه زندانيان فلسطيني دربند رژيم صهيونيستي و تلاش مجامع عربي و جهاني در اين زمينه سر داده شد.
در اين نامه آمده است: سعدات و هزاران اسير فلسطيني در زندان هاي اسراييل در معرض بدترين انواع برخورد، شكنجه، انزوا و محاصره قرار دارند.
بر اساس مندرجات اين نامه، سازمان هاي مدافع حقوق بشر، نهادهاي مدني و جامعه جهاني بايد همه تلاش خود را براي توقف اقدامات اشغالگران و آزادي بي قيد و شرط اسرا به كار گيرند.
الطاهر در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاري اين تظاهرات اعلام همبستگي با سعدات و همه زندانيان فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي و درخواست از جامعه جهاني براي قراردادن موضوع آزادي اين زندانيان در اولويت كاري است .
وي افزود: مي خواهيم به دنيا بگوييم كه مانع از ادامه جنايت عليه مردم فلسطين، محاصره نوار غزه و استمرار اسارت مبارزان فلسطيني شوند.
الطاهر يادآور شد: ما به مقاومت ادامه خواهيم داد و به سعدات و همه زندانيان فلسطيني مي گوييم كه آنان را هرگز فراموش نكرده و تلاش براي آزادي آنان همچنان اولويت ماست .
وي در ادامه از جنبش هاي فلسطيني به ويژه حماس و فتح خواست اختلافات كنوني كه باعث مخدوش شدن وجهه مبارزان فلسطيني شده را كنار گذاشته و با يكديگر در برابر اشغالگران صهيونيست متحد شوند.
الطاهر همچنين در سخناني در جمع تظاهركنندگان گفت: به رغم آنكه اسراييل به گرسنه سازي، قتل، دستگيري و محاصره ادامه مي دهد، حكومت خودگردان فلسطين در حال گفت وگو با جنايتكاران صهيونيست است.
وي تاكيد كرد: اين در حالي است كه مذاكرات شكست خورده و به بن بست رسيده و همه دريافته اند كه فقط مقاومت، راه حل است .
الطاهر در ادامه خواستار توقف اين مذاكرات توسط حكومت خودگردان شد و همچنين با تاكيد بر حق بازگشت مردم فلسطين به وطن ، آن را حقي ثابت خواند كه هرگز شامل مروز زمان نمي شود.
سعدات از سال 1384 در زندان رژيم اشغالگر قدس محبوس است .
خاورم 5 **2312**1577**1378**1368
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن