تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با رويكرد نوآوري و شكوفاييفعاليت‌ كانون‌هاي تخصصي مساجد كشور گسترش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: با رويكرد نوآوري و شكوفاييفعاليت‌ كانون‌هاي تخصصي مساجد كشور گسترش مي‌يابد
گروه اجتماعي: بنا به گفته معاون فرهنگي ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي و هنر مساجد با شناسايي كانون‌هاي تخصصي و فعال مساجد در ايام اوقات فراغت تابستاني، فعاليت اين كانون‌ها در سطح كشور گسترش مي‌يابد.
«عليرضا شاه‌فضل» معاون فرهنگي ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، درباره نتايج نشست توجيهي عملكرد مسئولان و مديران كانون‌هاي مساجد كشور كه سوم آذرماه برگزار شد، گفت: واگذاري بررسي فعاليت‌ كانون‌هاي تخصصي مساجد به استان‌ها مربوطه از جمله نتايج اين نشست بود.

وي در ادامه افزود: قرآن، نماز، مهدويت، آموزش، پژوهش، تبليغات، انتشارات، كتابداري، ورزش، IT، هنرهاي تجسمي، سرود، تئاتر، شعر و ادبيات و نشريات از جمله سرفصل‌هاي فعاليت اين كانون‌هاي جديدالتأسيس هستند كه قرار شده مسئولان كانون‌هاي استاني تا يك‌ماه آينده گزارشي كاملي از برنامه‌هايي كه مي‌توانند در گسترش فعاليت‌هاي كانون‌هاي تخصصي مساجد كشور انجام دهند، به دبيرخانه مركزي ارائه دهند.

معاون فرهنگي ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور با تأكيد بر اينكه فعاليت كانون‌ها در سال‌هاي آينده در ابعاد گستره‌تري انجام خواهد شد اظهار كرد: يكي از مهم‌ترين فعاليت‌هايي كه بايد در اين راستا انجام مي‌شد، شناسايي كانون‌هاي فعال‌تر بود كه در ايام اوقات فراغت تابستاني انجام شد و بر همين اساس قرار است فعاليت اين كانون‌ها در سطح كشور گسترش بيشتري پيدا كند.

شاه‌فضل در پايان در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه «چرا فعاليت‌ نوآورانه كانون‌هاي تخصصي مساجد در ماه‌هاي پاياني سال نوآوري و شكوفايي آغاز شده» تصريح كرد: طرح اين كانون‌ها از ابتداي سال جاري مطرح شد و با توجه به اين‌كه فعاليت كانون‌هاي مساجد با رويكرد نوآوري و شكوفايي در سال‌هاي آ‌ينده نيز پيگيري مي‌شود، برنامه‌ريزي اصلي اين كانون‌ها در حال حاضر انجام مي‌شود.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن