تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812737517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين كنفرانس بين‌المللي صنعت هتل‌داري برگزار مي‌شود دبير اجرايي كنفرانس: كنفرانس‌هاي يك‌روزه كفاف همه‌ي مشكلات گردشگري را نمي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دومين كنفرانس بين‌المللي صنعت هتل‌داري برگزار مي‌شود دبير اجرايي كنفرانس: كنفرانس‌هاي يك‌روزه كفاف همه‌ي مشكلات گردشگري را نمي‌دهند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: گردشگري

دومين كنفرانس بين‌المللي صنعت هتل‌داري و صنايع وابسته 22 آذرماه با حضور سه استاد بين‌المللي در تهران برگزار مي‌شود.

فرشيد كريمي ـ دبير اجرايي كنفرانس ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هدف از برگزاري اين كنفرانس را طرح مباحث علمي در صنعت هتل‌داري و فراهم كردن موقعيتي براي آشنايي فعالان اين صنعت با آخرين دستاوردهاي علمي در هتل‌داري دانست و گفت: نخستين دوره‌ي اين كنفرانس بين‌المللي هفتم و هشتم آبان‌ماه 1385 در دبي برگزار شد و مورد استقبال بسياري از فعالان گردشگري دولتي و خصوصي ايران قرار گرفت.

وي ادامه داد: در دومين كنفرانس بين‌المللي صنعت هتل‌داري و صنايع وابسته سه استاد بين‌المللي اين حوزه از روسيه، انگليس و كانادا درباره‌ي مباحث مربوط به صنعت هتل‌داري در محورهاي مختلف مانند موقعيت‌سنجي و مكان‌سنجي اماكن اقامتي و معماري، نانوتكنولوژي، مديريت منابع انساني و روش‌هاي ارتقاي بهره‌وري واحدهاي پذيرايي و تشريفات، آخرين دستاوردهاي علمي را ارايه مي‌كنند.

دبير اجرايي دومين كنفرانس بين‌المللي صنعت هتل‌داري و صنايع وابسته با اشاره به آسيب‌شناسي صنعت هتل‌داري كشور از سوي برگزار‌كنندگان اين كنفرانس، بيان كرد: متأسفانه در سال‌هاي گذشته توجه جدي به موضوع آموزش و تربيت نيروي انساني ماهر در صنعت گردشگري نشده است و فقط در چند سال اخير با رونق گرفتن اهميت صنعت گردشگري، اقداماتي در اين حوزه شده‌اند.

كريمي با بيان اين‌كه در صنعت هتل‌داري نيازمند علم روز دنيا هستيم، گفت: بيشتر هتل‌ها و اماكن اقامتي ايران، قدمت زيادي دارند و به‌طور جدي نيازمند بازسازي و نوسازي‌اند كه متأسفانه با وجود اهميت اين امر در دنيا، ما از آن غافل هستيم.

وي هم‌چنين به ضعف نيروي انساني در صنعت هتل‌داري ايران اشاره كرد و افزود: يك هتل 50 درصد فروش خود را از طريق رستوران و پذيرايي كسب مي‌كند و در اين بخش، نقش نيروي انساني تربيت‌شده و آموزش‌ديده بسيار زياد است.

كريمي در پاسخ به اين پرسش كه آيا برگزاري كنفرانسي يك‌روزه تأثير مهمي در برطرف‌ كردن موانع صنعت هتل‌داري كشور خواهد داشت؟ اظهار داشت: به‌طور قطع، همايش‌ها و كنفرانس‌هاي يك‌روزه كفاف اين همه مشكل را در گردشگري نمي‌دهند؛ اما از آنجا كه آموزش، موضوعي طولاني و زمان‌بر است و هيچ‌گاه تمامي ندارد، بايد تلاش كنيم كه در اين عرصه، گام‌هاي پي‌درپي و مؤثري برداشته شوند.

وي هم‌چنين درباره‌ي چگونگي حضور علاقه‌مندان در دومين كنفرانس بين‌المللي صنعت هتل‌داري و صنايع وابسته، بيان كرد: از آنجا كه برگزار‌كنندگان اين كنفرانس حتا يك ريال از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري دريافت نكرده‌اند و بايد هزينه‌هاي برگزاري كنفرانس و مهمانان خارجي آن را خود بپردازند، براي حضور علاقه‌مندان مبالغي به‌عنوان ورودي درنظر گرفته شده است؛ براي دانشجويان 80 هزار تومان، براي اساتيد دانشگاه 100 هزار تومان و براي شركت‌كنندگان آزاد 120 هزار تومان به‌عنوان ورودي درنظر گرفته شده است.

او با اشاره به ثبت نام بيش از 300 شركت‌كننده براي حضور در اين كنفرانس، اضافه كرد: اميدواريم با برپايي اين كنفرانس كه كارگاهي آموزشي و مؤثر براي مديران و دست‌اندركاران صنعت گردشگري به‌شمار مي‌آيد، اين كنفرانس را در سال‌هاي آينده و زماني بيشتر در مناطق و استان‌هاي مختلف كشور برگزار كنيم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن