تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيجيان خير شهرستان ديلم تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بسيجيان خير شهرستان ديلم تجليل شدند
داخلي. اجتماعي. هفته بسيج.

در چهارمين روز از گراميداشت هفته بسيج از ‪ ۱۲۰‬خير بسيجي و فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج شهرستان ديلم تجليل شد.

در اين آيين جانشين فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه مردم از بدنه بسيج و سربازان مدافع ارزش‌هاي انقلاب اسلامي مي‌باشند.

سرهنگ عبدالرضا مطاف افزود: بسيج با حضور در دوران دفاع مقدس، عمران و آباداني، سازندگي كشور و دوره‌هاي فرهنگي و آموزشي در خدمت به نظام و مردم و دفاع از حريم ارزش‌هاي كشور گام برداشته است.

جانشين فرماندهي سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر فعاليت‌هاي بسيج را از باقيات صالحات دانست و خواستار همراهي و مشاركت همه نهادها و مردم با نهاد مقدس بسيج شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ديلم نيز گفت: حضور مستمر همه اقشار مردم در بسيج عامل قدرت و تقويت اين نهاد است و كمك‌ها و مساعدت‌هاي مردم به بسيج در رشد وتوسعه فضاهاي فيزيكي وفرهنگي بسيج نقش موثري داشته است.

سرهنگ محمود شهبازي با تقدير از خيرين بسيجي اين شهرستان افزود: خيرين، مردم و امام جمعه سابق اين شهرستان بيش از ‪ ۳۰۰‬ميليون ريال براي احداث پايگاه خاتم الانبيا مساعدت مالي كرده‌اند.

وي حضور يكپارچه اقشار مختلف مردم در برنامه‌هاي هفته بسيج را نشان از محبوبيت و مردمي بودن اين نهاد انقلابي و ولايي است.

در اين آيين از ‪ ۱۲۰‬بسيجي خير و هفت فرمانده‌پايگاه مقاومت شهري و روستايي تجليل و فرمانده پايگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) ديلم توديع و معارفه شد.

همچنين در اين روز ساختمان پايگاه مقاومت خاتم الانبيا ديلم با ‪ ۱۲۰‬متر مربع زيربنا و با اعتباري بالغ بر ‪ ۴۰۰‬ميليون ريال ازمحل اعتبارات عمراني ناحيه مقاومت بسيج و كمك‌هاي خيرين و مردمي به بهره‌برداري رسيد.

شهرستان ديلم در شمال استان بوشهر قراردارد. ك/‪۲‬
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن