تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820660452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مذاكره با خودروسازان براي افزايش قيمت برخي قطعات خودرويي


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




دبير انجمن قطعه.سازان از مذاكره با خودروسازان براي افزايش قيمت برخي قطعات خودرويي خبر داد. ساسان قرباني اظهار كرد: به دنبال تغييرات رخ داده در فضاي كسب و كار در ماه.هاي اخير قيمت تمام شده توليد برخي قطعات خودرويي افزايش قابل توجهي داشته است.
وي با بيان اين.كه در ماه.هاي اخير با افزايش قيمت حامل.هاي انرژي مواجه بوديم، خاطرنشان كرد: از آن سو نيز قيمت ارز به.ويژه يورو در پنج ماه گذشته رشد حدودا 15 درصدي داشته است.
وي ادامه داد: در اين شرايط قطعه.سازان هنوز قطعات را با قيمت.هاي گذشته تحويل خودروسازان مي.دهند؛ هرچند بخشي از افزايش هزينه.هاي توليد از طريق بهينه.سازي فرآيند و رشد بهره.وري جبران شده است.
به گفته دبير انجمن قطعه.سازان، قيمت تمام شده تمام محصولات صنعتي تابع هزينه.هاي مواد اوليه، حقوق و دستمزد، هزينه.هاي سربار و ادوات و تجهيزات توليد بوده كه هزينه همه آنها افزايش داشته است؛ تا جايي كه با رشد بهره.وري نيز امكان جبران همه اين هزينه.ها وجود ندارد.
وي افزود: در چنين شرايطي خودرو و قطعات آن جزو معدود كالاهاي صنعتي است كه قيمت آن در پنج سال گذشته رشد قابل توجهي نداشته است.
قرباني با بيان اين.كه با توجه به تنوع قطعات توليدي نمي.توان درصد يكساني را براي رشد قيمت. قطعات خودرويي مطرح كرد، تصريح كرد: با اين حال به طور كلي افزايش قيمت.ها بايد رخ دهد. در اين زمينه مذاكراتي با خودروسازان صورت گرفته و ادامه دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن