تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه ورزشي
برگزاري پياده روي سراسري در كشور، انتخاب سرپرست تربيت بدني هرمزگان، حضور تيم ووشو در نخستين دوره هنرهاي رزمي آسيا، ميزبانان المپيك زمستاني جوانان در سال 2012 و نتايج هفته سوم ليگ گلف از جمله اخبار كوتاه است.


رئيس سازمان تربيت بدني با ارسال نامه‌هايي به مديران كل استانهاي كشور از آنان خواست تا به مناسبت عيد سعيد غدير خم، نسبت به برگزاري همايش هاي بزرگ پياده روي خانوادگي در همه شهرها و روستاهاي پرجمعيت اقدام كنند.
در اين نامه آمده است: در اجراي سياست‌هاي مدون به منظور توسعه ورزش بين آحاد جامعه با رويكرد تامين و تضمين سلامت جسماني مردم به عنوان يكي از مهمترين راهبردهاي ورزش همگاني، شايسته است ترتيبي اتخاذ شود كه روز 27 يا 29 آذر ماه به مناسبت عيد سعيد غدير خم نسبت به برگزاري همايش هاي بزرگ پياده روي خانوادگي به طور همزمان در تمامي مناطق شهرها و روستاهاي پرجمعيت اقدام لازم صورت گيرد.
*****
رئيس سازمان تربيت بدني در حكمي، سرپرست جديد تربيت بدني استان هرمزگان را منصوب كرد.
در حكم "محمد علي آبادي" براي "رضا محمدي اصل" آمده است: به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست اداره كل تربيت بدني استان هرمزگان منصوب مي شويد.
*****
تيم ملي ووشو مردان ايران اواخر فروردين ماه سال آينده در اولين دوره مسابقه هاي هنرهاي رزمي آسيا كه در ‎ 9رشته رزمي در شهر بانكوك پايتخت تايلند برگزار مي شود، شركت خواهد كرد.
همچنين تيم‌هاي ووشو نوجوانان و جوانان ايران، اواخر ارديبهشت ماه سال آينده در مسابقات آسيايي فيليپين به ميدان خواهند رفت.
سومين رويداد پيش روي ووشو ايران، بازيهاي جهاني است كه تير ماه سال آينده در تايوان برگزار خواهد شد.
پس از آن در حساس‌ترين پيكار سال ‎ 2009ميلادي، تيم ملي ووشو بزرگسالان ايران در ‎ 2بخش تالو و سانشو در مسابقه هاي جهاني كانادا شركت مي‌كند.
در نهايت، آخرين مسابقه ووشوي ايران در سال آينده، بازيهاي آسيايي داخل سالن در ويتنام است كه تنها بانوان سانشو جواز حضور در آن را دارند.
*****
كميته بين المللي المپيك در هفته جاري، نام شهر ميزبان اولين دوره بازيهاي المپيك زمستاني جوانان در سال 2012 را از بين دو شهر فيناليست در بين شهرهايي كه براي ميزباني اين بازيها آمادگي خود را پيشتر اعلام كرده بودند،‌ مشخص خواهد كرد.
"اينسبروك" در اتريش و "كوئوپيو" در فنلاند از سوي هيات اجرائي كميته بين المللي المپيك هفته گذشته انتخاب شدند.
*****
سومين هفته ليگ گلف دسته يك باشگاههاي كشور با شكست تيم هاي ميزبان پيگيري شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون گلف، در تهران تيم هيات گلف استان تهران با نتيجه 3 بر2از حريف خوزستاني خود تيم صنعت نفت مسجدسليمان شكست خورد.
در آبادان نيز تيم پالايش و پخش آبادان با نتيجه 6 بر صفر، بازي را به تيم هيات گلف استان اصفهان واگذار كرد.
همچنين اردوي تداركاتي تيم گلف بانوان در رده سني نوجوانان در زمين هاي گلف باشگاه انقلاب تشكيل شد.
تيم گلف بانوان نوجوانان ايران متشكل از "نازنين شهركي"، "عسل پورحيدري"، "آلاله آتين" و "ارغوان آتين" از تهران، "فاطمه بسطامي" و "زيبا مرداني" از لرستان و "زهره هژبرپور" از اصفهان به مربيگري "ليلا سربازي" در اولين اردوي تداركاتي ماهانه شركت داشت.
براساس اين گزارش، طبق برنامه ريزي فدراسيون گلف، از اين پس تيم گلف نوجوانان ايران اردوي ماهانه خود را به طور منظم برگزار مي كند.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 739]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن