تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820701134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دفاع وزارت خارجه آلمان از دعوت خاتمي


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دفاع وزارت خارجه آلمان از دعوت خاتمي
شوراي يهوديان آلمان با ارسال نامه به مقامات آلماني، آنها را به همراهي محض با سياست هاي داخلي ايران متهم و ادعا كرد كه وزارت خارجه و مقامات فرايبورگ با ميزباني از خاتمي، همراستا با سياست هاي ارتجاعي! وي حركت كرده اند.
عصر ايران- معاون وزارت خارجه و مقامات شهر فرايبورگ آلمان از دعوت اخير سيد محمد خاتمي به اين كشور براي ايراد سخنراني در دانشگاه فرايبورگ دفاع كردند.

به گزارش عصر ايران (asriran.com) به نقل از روزنامه اسرائيلي جروزالم پست، شوراي مركزي يهوديان آلمان اخيرا با ارسال نامه اي به معاون وزارت خارجه آلمان، شهردار و رئيس دانشگاه فرايبورگ شديداً نسبت به دعوت اخير از خاتمي براي سخنراني در اين دانشگاه اعتراض كرد.

خاتمي روز 28 اكتبر به دعوت دانشگاه فرايبورگ در جنوب آلمان در همايشي با عنوان «گفت و گو بين اسلام و جهان غرب» سخنراني كرد.

به دنبال سفر خاتمي به آلمان شوراي يهوديان اين كشور به رياست «ديتر گرائومان» با ارسال نامه به مقامات آلماني، آنها را به همراهي محض با سياست هاي داخلي ايران متهم و ادعا كرد كه وزارت خارجه و مقامات فرايبورگ با ميزباني از خاتمي همراستا با سياست هاي ارتجاعي! وي حركت كرده اند.

در واكنش به اين انتقادات «گرنوت الدر» معاون وزير خارجه آلمان استفاده از كانال هاي ارتباطي با شخصيت هاي برجسته ايران را مفيد دانست و بر لزوم پيگيري آن تاكيد كرد.

«ديتر سالومون» شهردار فرايبورگ نيز با تحسين دوره رياست جمهوري خاتمي اظهار داشت كه وي دموكراسي و آزادي را در بين مردم ايران پياده كرده و فرايبورگ به دعوت از وي بسيار افتخار مي كند.

وي همچنين در پاسخ به انتقادات از اظهارات ضدصهيونيستي خاتمي خاطرنشان كرد كه از اين گفته ها اطلاعي ندارد.

به ادعاي شوراي يهوديان خاتمي در جريان سخنراني در دانشگاه فرايبورگ صهيونيسم را «ادامه نظام فاشيسم» ناميد و از منكران هولوكاست دفاع كرد.

شهردار فرايبورگ همچنين گفت كه سخنراني خاتمي ارتباطي به سياست هاي داخلي ايران نداشته است.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن