تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي: شفاف‌سازي رسانه‌ها در تنوير افكار عمومي تاثيرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هاشمي: شفاف‌سازي رسانه‌ها در تنوير افكار عمومي تاثيرگذار است
سياسي. جشنواره. مطبوعات. رشسانه
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اطلاع رساني صحيح و شفاف مهمترين اولويت كاري رسانه‌ها است چون اين شيوه آگاه‌سازي بر تنوير افكار عمومي تاثير گذار است.

محمد هاشمي شنبه شب در حاشيه بازديد از پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و رسانه با حضو ر در غرفه خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: اصولا مطبوعات در كشورها نقش تعيين‌كننده اي دارند و اگر درست بسيج شوند مي‌توانند روي افكار عمومي كار كنند.

وي اظهار داشت: مطبوعات ما امروزه يكسان نيستند و هر روزنامه در يك فضاي جناحي خاص راست يا چپ فعاليت مي‌كند ؟ كمتر ديده ام كه يك روزنامه و يا به طور كل مطبوعات به رسالت اصلي خود كه اطلاع رساني به عموم است عمل كند هاشمي گفت: اين حالت در رسانه ملي ما هم وجود ندارد اين عيب در رسانه‌هاي كشور وجود دارد كه رسانه‌ها رسالت ملي براي خودشان نمي‌بيند كه نسبت به همه اخبار و رويدادها و شخصيت‌هاي كشور يكسان نگاه كرده و عدالت را رعايت كنند.

به گفته وي؟ مطبوعات در يك جمله آئينه جامعه هستند بنابراين اگر مقابل آئينه مي‌ايستيم بايد زيباي و زشتي هايمان را همه نشان دهد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطر نشان كرد: مطبوعات ما نقش آئينه بودنشان را متاسفانه رعايت نمي‌كنند كه اين عمل آنها به جامعه و تنوير افكار عمومي ضربه مي‌زند.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن