تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل جهاد اسلامي نسبت به تهديد عليه فلسطين و قدس هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبيركل جهاد اسلامي نسبت به تهديد عليه فلسطين و قدس هشدار داد
دمشق - رمضان عبدالله شلح دبير كل جنبش جهاد اسلامي فلسطين روز شنبه نسبت به تهديدات صهيونيستي عليه اسلامي و عربي قدس و فلسطين هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در دمشق ، وي در ديدار با علي اكبر محتشمي پور دبيركل جمعيت حمايت از انتفاضه مردم فلسطين افزود: تهديدات زيادي متوجه قدس است كه از آن جمله مي‌توان به يهودي‌سازي آن اشاره كرد.

وي اظهار داشت : شهرك نشينان در حال ساخت شهرك هستند و زمين‌هاي فلسطينيان توسط رژيم صهيونيستي براي احداث ديوار حائل غصب شد است .

رمضان عبدالله در ادامه سخنانش وحدت گروه‌هاي فلسطيني را براي مقابله با طرحهاي شوم صهيونيستي به منظور نابودي آثار عربي اسلامي فلسطين و قدس ضروري دانست .

وي نقش جمهوري اسلامي ايران در زمينه حمايت از مساله فلسطين و قدس و تحقق اهداف مردم فلسطين براي آزادي اين سرزمين را حساس ، كليدي و مهم توصيف كرد.

از ديدگاه دبيركل جهاد اسلامي ، شركت نكردن برخي گروه‌هاي فلسطيني ازجمله جهاد اسلامي و حماس در نشست قاهره به منظور پايداري از اصول مقاومت و مقابله با چالش‌هايي بود كه ممكن است در كنفرانس براي مقاومت ايجاد شود.

دو طرف در اين ديدار به بررسي علل برگزار نشدن كنفرانس قاهره پرداختند.

محتشمي پور نيز با اشاره به همايش حق بازگشت كه فردا در دمشق برگزار خواهد شد، تاكيد كرد كه حضور گسترده شخصيت‌هاي عربي و غيرعربي در آن نشان دهنده حساس بودن مساله فلسطين براي جهان اسلام است .

وي كه براي شركت در اين كنفرانس شب گذشته به سوريه سفر كرده است ، افزود: اين همايش مي‌تواند بسياري از توطئه‌هاي دشمنان عليه وحدت و يكپارچگي فلسطينيان را خنثي كند.

در اين سفر دو تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي محتشمي پور را همراهي مي‌كنند.

پيشتر معن بشور رييس كميته مقدماتي همايش در مركز فرهنگي يرموك دمشق به خبرنگاران گفت : ‪ ۱۳‬تن در مراسم افتتاحيه همايش بين‌المللي عربي حق بازگشت مردم فلسطين سخنراني خواهند كرد كه از آن جمله يك نفر از هر قاره جهان و يك تن از مقاومت لبنان و يك نفر از مقاومت فلسطين است .

وي گفت : علاوه بر موضوع حق بازگشت ، موضوع تلاش براي رفع محاصره نوار غزه به طور جدي مورد بررسي خواهد گرفت .

بشور افزود: ‪ ۲۲‬همايش با شركت بيش از ‪ ۱۷۰‬پژوهشگر، متخصص و مبارز در حاشيه همايش اصلي برگزار خواهد شد. همچنين بيش از چهار هزار و ‪ ۵۰۰‬نفر از نمايندگان ‪ ۵۴‬كشور عربي ، اسلامي و غيراسلامي و ده‌ها موسسه در همايش شركت خواهند داشت .

به گفته بشور، برگزاري نمايشگاه هنرمندان كاريكاتوريست از جمله ناجي العلي كه سال‌ها قبل توسط ماموران رژيم صهيونيستي ترور شد، نمايشگاه لباس فلسطيني ، شب شعر و نمايشگاه عكس درباره حق بازگشت و مشكلات آوارگان فلسطيني از برنامه‌هاي جنبي همايش است .

اين همايش روزهاي يكشنبه و دوشنبه اين هفته در دمشق برگزار مي‌شود.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن