تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل راه و ترابراي سمنان خبر داد: استقرار گروه‌هاي راهداري در گردنه‌هاي برفگير سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل راه و ترابراي سمنان خبر داد: استقرار گروه‌هاي راهداري در گردنه‌هاي برفگير سمنان
خبرگزاري فارس: مدير كل راه و ترابراي استان سمنان از استقرار گروه‌هاي راهداري اين اداره كل در گردنه‌هاي برفگير سمنان خبر داد.


رجب قربان‌پور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شاهرود افزود: 43 گروه راهداري در اجراي طرح زمستاني برف‌روبي و حفاظت از جاده‌ها در روزهاي اخير در گردنه‌هاي برفگير استان سمنان مستقر شدند.
وي تصريح كرد: گروه‌هاي اعزامي شامل 19 گروه راهداري و 24 گروه متعلق به پيمانكاران حوزه راه است.
مدير كل راه و ترابري استان سمنان تصريح كرد: توجه به راه‌سازي، حجم سرمايه‌گذاري‌ها را در استان سمنان افزايش مي‌دهد.
وي از راه‌اندازي سامانه مديريت ناوگان در راه و ترابري اين استان خبر داد و افزود: در اجراي اين طرح، 40 دستگاه از ماشين‌آلات سبك و سنگين اداره كل راه و ترابري استان سمنان به سامانه مديريت ناوگان (GPS) مجهز شدند.
وي افزود: رديابي ماهواره‌اي ماشين‌‌ها در اوضاع آب وهوايي مختلف، كنترل سرعت و مكان‌يابي استقرار ماشين‌‌ها را از جمله مزاياي استفاده از اين سامانه عنوان كرد.
رئيس پليس استان سمنان نيز از اجراي طرح كنترل و مراقبت‌هاي الكترونيكي براي نخستين بار در كشور در جاده‌هاي استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: اين طرح براي نخستين بار در كشور در استان سمنان اجرا مي‌شود و تاثير بسياري در كنترل راه‌هاي مواصلاتي و محورهاي ارتباطي اين استان خواهد داشت.
عليرضا طاهري تصريح كرد:‌ در طرح كنترل و مراقبت‌هاي الكترونيكي با نصب دوربين‌هاي كنترلي در 25 نقطه حادثه‌خيز استان سمنان با راننده‌هاي متخلف در جاده‌ها برخورد قانوني مي‌شود.
وي ادامه داد: تصاوير دريافتي توسط اين دوربين‌ها در پنج پاسگاه پليس راه بين شهري استان سمنان توسط كارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در بانك اطلاعاتي راهوار ثبت و نگهداري مي‌شود.
رئيس پليس استان سمنان با بيان اينكه هدف اصلي از اجراي طرح كنترل و مراقبت‌هاي الكترونيكي در سمنان كاهش حجم سوانح و تخلفات رانندگي در اين استان است، افزود: متاسفانه سالانه هزاران نفر از هموطنانمان در راه‌هاي كشور بر اثر رعايت‌نكردن مقررات و قوانين راهنمايي و رانندگي جان مي‌سپارند.
انتهاي پيام/ش20
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن