تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو هزار نفر كارناوال با لباس خانه را ديدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دو هزار نفر "كارناوال با لباس خانه" را ديدند
نمايش "كارناوال با لباس خانه" به كارگرداني چيستا يثربي تا روز جمعه بيش از دو هزار نفر را به سالن قشقايي تئاتر شهر كشانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، "كارناوال با لباس خانه" از 15 آبان‌ماه در تالار 115 نفري قشقايي به صحنه رفته و در 16 اجرا دو هزار و 42 تماشاگر داشته است. نمايش جديد يثربي بعد از "حيات خلوت" به موضوع عشق و سوء تفاهم عشقي مي‌پردازد و صبا كمالي، محمد حاتمي، مهسا كريم‌زاده، عليرضا مهران و هاله خدايي در آن بازي مي‌كنند. اين نمايش ساعت 15/19 اجرا مي‌شود.

نمايش "سير روز در شب" به كارگرداني اكبر زنجانپور نيز كه از 17 آبان‌ماه در تالار 122 نفري چهارسو به صحنه رفته، با 13 اجرا ميزبان يكهزار و 762 تماشاگر بوده است. گلچهره سجاديه، علي تاجمير و سامان دارابي به همراه زنجانپور در اين نمايش بازي مي‌كنند كه ساعت 18:30 به صحنه مي‌رود و منوچهر شجاع طراح صحنه و نورالدين حيدري‌ماهر دستيار كارگردان آن هستند.

نمايش "خواستگاري" به كارگرداني اسماعيل شفيعي نيز كه از پنجم آبان‌ماه در تالار 103 نفري سايه روي صحنه رفته و در 24 اجرا يكهزار و 790 تماشاگر را جذب كرده است. اين نمايش نوشته آنتوان چخوف است و مهدي رضاخاني، مه‌لقا باقري و مهدي زمين‌پرداز بازيگران آن هستند. "خواستگاري" ساعت 19:15 هر روز جز شنبه‌ها به صحنه مي‌رود.

"نيمكت خوشبختي" به كارگرداني فرهاد شريفي هم كه از 14 آبان‌ماه در كارگاه نمايش با 38 صندلي اجرا مي‌شود، پس از 17 اجرا 516 تماشاگر داشته است. تازه‌ترين كار گروه تئاتر راشا را كبرا مولانژاد نوشته و رويا افشار، اميرمحمد صمصامي و سعيد عابدي در آن ايفاي نقش مي‌كنند. "نيمكت خوشبختي" ساعت 19 در كارگاه نمايش به صحنه مي‌رود.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن