تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير بازاريابي ايران خودرو: پاييز بهترين زمان براي خريد خودرو است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير بازاريابي ايران خودرو: پاييز بهترين زمان براي خريد خودرو است
خبرگزاري فارس: مدير بازاريابي ايران خودرو گفت: فصل پاييز بهترين زمان براي خريد خودرو است چراكه اگر خريدها از اكنون آغاز شود، شاهد كاهش تراكم تقاضا در ماه‌هاي پاياني سال خواهيم بود.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي ايران خودرو حسين هاشمي گفت: اگر تقاضا براي خودرو در طول ماه‌هاي سال تقسيم شود، شاهد افزايش كاذب قيمت خودرو دربازار آزاد نخواهيم بود. بنابراين براي پيشگيري از تراكم تقاضا براي خودرو در ماه‌هاي پاياني سال بايد مشتريان از اكنون اقدام كنند.
وي خاطرنشان كرد: به طوري كلي در فصل پاييز قيمت خودرو روند متعادلي را در بازار طي مي‌كند اما در ماه هاي پاياني سال به دليل افزايش تقاضا قيمت خودرو در بازار آزاد بالا مي‌رود.
هاشمي با بيان اينكه فصل پاييز سال گذشته اين فرصت فراهم شد تا مصرف كنندگان خودرو خويش را به قيمت مناسب خريداري كنند، افزود: اما به دليل عدم اطلاع رساني لازم از منابع رسمي در آغاز پاييز 86، فاصله قيمت خودرو نسبت به نرخ كارخانه به دليل تراكم تقاضا در ماه‌هاي دي و اسفند افزايش يافت.
وي گفت: به عنوان نمونه پژو پارس كه در ابتداي فصل پاييز سال قبل با اختلافي حدود 100هزار تومان در بازار آزاد نسبت به نرخ كارخانه خريد و فروش مي شد در اواخر ارديبهشت ماه سال جاري با اختلافي معادل 2 ميليون و 300هزار تومان معامله شد و از آن پس اين اختلاف حتي در فصل پاييز سال جاري نيز تا حدي محفوظ باقي ماند.
هاشمي افزود: پژو 405 در ابتداي فصل پاييز سال 86 با اختلافي حدود 300 هزار تومان در بازار آزاد نسبت به نرخ كارخانه خريد و فروش مي شد به تدريج قيمت خويش را از نرخ مصوب كارخانه افزايش داد به نحوي كه اين اختلاف در دي ماه 86 همزمان با نزديك شدن به تعطيلات نوروز به 700 هزار تومان و در اسفندماه سال پيش اين اختلاف به يك ميليون و 300 هزار تومان رسيد و حتي در تابستان سال جاري نيز اين اختلاف به اوج خود رسيد يعني به بيش از 2 ميليون تومان نسبت به نرخ كارخانه اختلاف قيمت يافت.
مدير بازاريابي ايران خودرو در پايان خاطرنشان كرد: بازار خودرو با نزديك شدن به ماه‌هاي پاياني سال از حالت عادي خارج مي‌شود.
انتهاي پيام/
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن