تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روز جهاني توالت موضوع خنده‌داري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: روز جهاني توالت موضوع خنده‌داري نيست
عمومي- همشهري آنلاين:
يك سازمان غيرانتفاعي مستقر در سنگاپور چهارشنبه 19 نوامبر (29 آبان) را روز جهاني توالت ناميد، اما گفت اين موضوع خنده‌دار نيست.

به گزارش خبرگزاري فرانسه سازمان جهاني توالت كه در سال 2001 تاسيس شد،‌ قصد دارد كه مسئله دفع بهداشتي فضولات را به موضوعي جهاني بدل كند.

اين سازمان در وب‌سايتش اعلام كرده است: "هر سال فقدان توالت باعث مي‌شود كه 200 ميليون تن فضولات انساني به صورت جمع آوري‌نشده و تصفيه‌نشده به جاي بماند و به بدبوشدن محيط زيست و قرار گرفتن ميليون‌ها نفر در معرض بيماري‌ها بينجامند."

" 19 نوامبر روز جهاني توالت است، روزي كه در آن ما به ديگران اهميت فراهم آوردن امكان دفع بهداشتي فضولات را براي هر كسي يادآور مي‌شويم."

اين گروه، كه با حروف اول نامش به نام WTO خوانده مي‌‌شود، مي‌گويد اين سازمان شبكه‌اي جهاني متشكل از 151 سازمان توالت و دفع بهداشتي فاضلاب در 53 كشور است.

سازمان مزبور در پيامش به مناسبت روز جهاني توالت اعلام كرد كه 2.5 ميليارد نفر در دنيا فاقد در جهان فاقد دسترسي به تسهيلات مناسب بهداشتي هستند.

اين سازمان را سرمايه‌دار سنگاپوري جك سيم، بنيادگذاري كرده است.

اين سازمان همچنين اجلاس‌هاي جهاني توالت را براي دانشگاهيان و ساير كارشناسان سازمان داده است تا در مورد موضوعات مربوط به توالت به بحث بپردازند. سيم همچنين رئيس كالج جهاني توالت است كه در مورد نگهداري توالت و موضوعات مربوط آموزش ارائه مي‌كند
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن