تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814268828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش: دانش‌آموزان آينده ايران اسلامي را رقم خواهند زد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش: دانش‌آموزان آينده ايران اسلامي را رقم خواهند زد
خبرگزاري فارس: مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: جوانان و دانش‌آموزان به عنوان نيروي انساني متخصص، آينده ايران اسلامي را رقم خواهند زد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل امور فرهنگي و روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش، داود مددي در حاشيه نمايشگاه كتاب در نشست صميمي با دانش‌آموزان جزيره كيش افزود: جوانان و دانش‌آموزان سرمايه‌هاي بزرگ ايران اسلامي هستند كه با كسب علم و دانش به سوي تعالي گام بر مي‌دارند.
وي با اشاره به اينكه بدون وجود و حضور نيروي انساني متخصص، امور هيچ كشوري پيش نخواهد رفت خاطر نشان ساخت: سرمايه‌گذاري در نظام آموزشي و منابع انساني منافع زيادي در دراز مدت براي كشور در بر خواهد داشت.
مددي در اين مراسم بر ضرورت سرمايه‌گذاري هر چه بيشتر در نظام آموزش و پرورش و نيروي انساني تأكيد كرد و افزود: بي‌شك جوانان آينده سازان كشور و نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
مددي در بخش ديگري از سخنان خود ملت ايران را از قديمي‌ترين و بزرگ‌ترين تمدن‌هاي تاريخ بشري در جهان دانست و افزود: فرهنگ و تمدن ايرانيان از ديرباز به عنوان يك فرهنگ تعالي و تمدن ساز شناخته مي‌شود.
وي همچنين اضافه كرد: امروز استقلال، آزادي و عزت ايران اسلامي به بركت و حاصل خون شهيدان است و دانش‌آموزان و جوانان بايد اين عزت و بزرگي را پاس بدارند.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش كسب مقام‌هاي بالا و رتبه‌هاي نخست در مسابقات علمي و المپيادهاي بين‌المللي توسط دانش‌آموزان و جوانان را ستود و افزود: امروز ايران در عرصه‌هاي علم و دانش، صنعت، انرژي‌هاي نو و هسته‌اي پيشرفت‌هاي زيادي به دست آورده است.
مددي در اين نشست صميمي، جزيره كيش را محلي امن، آرام، پاك و برترين مقصد گردشگري براي خانواده‌ها دانست و تأكيد كرد: جزيره زيباي كيش از ظرفيت و توانمندي‌هاي فراواني برخوردار است كه مي‌تواند الگوي مناسبي براي ديگر نقاط كشور باشد.
وي جوانان و دانش‌آموزان را انسان‌هايي صادق، پاك، خالص و داراي روحيه‌اي لطيف و آزاده توصيف كرد و افزود: جزيره كيش نيازمند انسان‌هاي با استعدادي امثال شماهاست و شما با كسب علم و دانش مي‌توانيد در پيشرفت، گسترش و توسعه پايدار اين جزيره زيبا سهيم باشيد.
انتهاي پيام/ش30
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن