تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814278709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست خبري عنوان شد؛حضور دو ميليون تبعه افغاني غيرمجاز در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست خبري عنوان شد؛حضور دو ميليون تبعه افغاني غيرمجاز در ايران
رئيس پليس اتباع خارجه و مهاجرت نيروي انتظامي گفت: بر اساس برآوردهاي صورت گرفته بيش از 2 ميليون اتباع افغاني غير مجاز در ايران حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا رضاييان امروز در نشست خبري گفت: آمار دقيقي از حضور اتباع غير مجاز افغاني در كشور وجود ندارد اما برابر برآوردهاي صورت گرفته حدود 2 ميليون افغاني غير مجاز در ايران زندگي مي كنند.

وي گفت: همچنين 300 هزار اتباع عراقي غير مجاز و 100 هزار اتباع پاكستاني و بنگلادشي غيرمجاز نيز در كشور حضور دارند.

رئيس پليس اتباع خارجه و مهاجرت ناجا درباره اتباع داراي پروانه اقامت در ايران گفت: طي 7 ماهه گذشته 11 هزار و 453 نفر براي دريافت پروانه اقامت خود به پليس اتباع خارجه مراجعه و 28 هزار و 658 نفر براي تمديد پروانه اقامت به پليس اتباع خارجه مراجعه كرده اند كه با جمع اين آمار تعداد افراد داراي پروانه اقامت مجاز در كشور به دست مي آيد.

رضاييان در رابطه با تعداد مسافران خارجي كه طي 7 ماهه گذشته به كشور وارد شده اند گفت: تعداد يك ميليون و 302 هزار نفر در اين مدت وارد كشور و يك ميليون و 260 هزار نفر از كشور خارج شده اند كه اين آمار در رابطه با مسافران ايراني كه از كشور خارج شده اند 3 ميليون و 250 هزار نفر است و ايرانياني كه به كشور وارد شده اند 3 ميليون و 450 هزار نفر است.

وي گفت: وظيفه پليس تامين امنيت اتباع خارجي با همكاري ديگر دستگاهها است بنابراين تمامي ايرانياني كه اتباع خارجي را در املاك و مستغلات خود جاي مي دهند بايد ظرف 24 ساعت اسامي اين افراد را به كلانتري محل خود اعلام كنند. اين اقدام تنها براي تامين امنيت اتباع خارجي صورت مي گيرد.

رئيس پليس اتباع خارجه ناجا ادامه داد: پليس امور اتباع خارجه در 89 مرز آبي، هوايي و زميني اقدام به ارائه خدمات مي كنند كه تامين امنيت براي اتباع خارجي مجاز، حمايت قانوني از اتباع خارجي ، پيگيري تخلفات اتباع خارجي اقداماتي است كه اين سازمان انجام مي دهد.

رضاييان در رابطه با ازدواج اتباع خارجي با ايرانيان گفت: اين افراد قبل از ازدواج مي توانند براي مشاوره به پليس اتباع خارجه در سراسر كشور مراجعه كنند چرا كه عده اي به علت اينكه از قوانين و مقررات اطلاعات كافي ندارند اقدام به ازدواج مي كنند و در آينده مشكلاتي مانند صدور ويزا، صدور گذرنامه و يا صدور شناسنامه براي فرزندان اين افراد به وجود مي آيد، بنابراين درخواست پليس از آنها اين است كه قبل از ازدواج براي مشاوره به پليس مراجعه كنند.

وي در رابطه با اتباع خارجي كه در زندانها به سر مي برند گفت: تعداد يك هزار و 530 نفر از اتباع خارجي در زندانهاي كشور به سر مي برند كه اين آمار منهاي اتباع خارجي افغاني و عراقي است.

رئيس پليس اتباع خارجه همچنين از حضور يك هزار و 236 نفر دانشجوي خارجي در كشور خبر داد و گفت: اين تعداد افراد تحت نظر وزارت علوم در دانشگاههاي رسمي كشور مشغول به تحصيل هستند كه 40 درصد آنها را اتباع افغاني تشكيل مي دهد.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن