تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820651607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«انتقام جويان» در راه تسخیر سینماهای جهان + تاریخ اکران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

پروژه سينمايي «انتقام جويان» آماده نمايش شد.

چندي پيش حضور« جرمي رنر» بازيگر آثاري چون « مهلكه» كه در مراسم آكادمي 2010 ميلادي، نامزد دريافت اسكار بهترين بازيگر مرد بود، و «مارك روفالو» در اين فيلم قطعي شده بود.

مارك روفالو در اين فيلم در قالب شخصيت هالك ظاهر مي.شود.

بنابر اعلام هاليوود ريپورتر، اين فيلم توسط شركت فيلمسازي «مارول استوديوز فيلم» تهيه و توليد شده است.

«انتقام جويان» توسط «جوز ودون» كارگرداني شده است.

زاك پن، نويسنده.اى كه با نگارش داستان فيلم هاى «هالك شكست ناپذير» و «مردان ايكس» به شهرت رسيده، نويسندگى فيلم اكشن «انتقام جويان» را بر عهده گرفته بود.

انتقام جويان، تاكنون موضوع چندين پروژه سينمايى و تلويزيونى بوده است.

از ديگر بازيگران انتقام.جويان كه پيش.تر به اين پروژه سينمايي پيوسته.بودند مي.توان به رابرت داوني جونيور بازيگر مرد آهني، توني استارك، تريس همسورت بازيگر ثور، تريس ايوانز بازيگر كاپيتان آمريكا، اسكارلت يوهانسون بازيگر امتياز نهايي و ساموئل ال جكسون اشاره كرد.

جرمي لي رنر، بازيگر و موسيقي.دان آمريکايي ، چندي پيش با فيلم « شهر» با بن افلك به پرده سينماها .آمد.

«مارك روفالو» بازيگر آثاري چون «مردان واقعي مي.گريند» با فيلم «همدردى براى دليش» براى نخستين بار كارگردانى را نيز تجربه كرده است.

داوني جونيور 45 ساله از ديگر بازيگران انتقام جويان است، او به.خاطر بازي در «شرلوك هلمز» موفق به دريافت جايزه.ي گلدن گلوب در رشته.ي بهترين بازيگر مرد شده است.

داوني جونيور چند ماه پيش فيلم «قرار ملاقات» را بر پرده.ي سينماها داشت و در قالب يك پدر وظيفه.شناس ايفاي نقش كرد. وي متولد 4 آوريل 1965 ميلادي است. او برنده.ي جايزه گلدن گلوب و نامزد جايزه اسکار بوده است.

وي در اوايل دهه 90 ميلادي به مواد مخدر معتاد شد و پس از ترک آن دوباره به روزهاي اوجش بازگشت. در سال.هاي اخير او در فيلم.هاي زيادي از جمله «شب به خير و موفق باشيد»، «زودياک» و «مرد آهني» نقش اصلي و مکمل داشته است.

رابرت داوني جونيور سالهاي اخيردر پروژه.هاي سينمايي «تندر استوايي»، «مرد آهني 2» و «شرلوك هلمز» به ايفاي نقش پرداخته است.

انتقام جويان، براي اكران گسترده بين المللي در 4 مي سال 2012 ميلادي اكران مي شود.
--------------------
منبع : ایسنا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن