تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازار ورق - با كاهش بيش از 200توماننرخ ورق در بورس كالا به كف رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: بازار ورق - با كاهش بيش از 200توماننرخ ورق در بورس كالا به كف رسيد
آزاد حسيني-با كاهش بيش از 200توماني محصولات فولاد مباركه اين شايعه كه نرخ‌ها به كف رسيده قوت گرفت. البته مسوولان فروش اين شركت نيز كاهش يكباره محصولات اين شركت را ناشي از فشار متقاضيان و به دست گرفتن بازار فروش عنوان كردند؛ البته با توجه به محدوده نرخ ورق‌هاي وارداتي قيمت‌ها ديروز در بورس منطقي شد.
ديروز علاوه‌بر محصولات فولاد مباركه، انواع ورق نورد و لوله اهواز نيز توسط فولاد مباركه عرضه و مورد مبادله قرار گرفت.
تاجراني كه در تالار حضور داشتند معتقد بودند نرخ‌هاي فولاد مباركه با وجود كاهش بيش از 200توماني در هر كيلو منطقي بوده و هم قيمت محصولات وارداتي است. به گفته اين تاجران، بازار از اين پس شكل عادي به خود مي‌گيرد و سيگنال‌هاي مثبتي به گوش مي‌رسد كه ديگر مي‌توان ترس را كنار گذاشت و با اطمينان از اينكه نرخ‌ها به كف رسيده به بازار خريد رجوع كرد.
ديروز تمام محصولات فولادي كه به روي تابلو آمد به فروش رسيد و هر دو طرف مبادله با انعطاف در مورد قيمت‌ها برخورد كردند.از محصولات فولاد مباركه ورق گرم C با نرخ پيشنهادي 529تومان براي هر كيلو به روي تابلو آمد. حجم مبادله اين محصول 20هزار و 680تن و نرخ پيشنهادي خريداران در ابتدا 450تومان بود كه سرانجام در رقابت بين كارگزاران روي رقم پيشنهادي فروشنده به توافق رسيدند.
اين محصول براي تحويل در آذر ماه به فروش رسيد كه در صورت موجود بودن ابعاد موردنظر درخواستي خريدار در انبارهاي فولاد مباركه فوري تحويل داده مي‌شود در غير اين صورت تا پايان آذرماه توليد و به خريدار تحويل داده خواهد ‌شد.
ورق گرم B فولاد مباركه با نرخ 529تومان روي تابلو بورس كالا آمد كه سرانجام خريداران نرخ پيشنهادي فروشنده را پذيرفته و اين مبادله با حجم 8هزار و 540تن صورت گرفت.
ورق سرد B مباركه نيز كه 15روز پيش با نرخ 800تومان فروخته شد ديروز با قيمت 685تومان به روي تابلو آمد كه نسبت به مبادله قبلي 115تومان كاهش قيمت داشت.
ورق‌هاي نورد و لوله اهواز نيز عمدتا در رقابت از حدود 490 تا 510تومان به فروش رسيدند.
در گروه آلومينيوم، ديروز با وجود عرضه به دليل تفاوت قيمت پيشنهادي فروشنده و بالاتر بودن آن نسبت به نرخ بازار، مبادله‌اي بر سر اين محصولات صورت نگرفت.
روي نيز در بورس با حجم 40تن عرضه شد كه نرخ فروش اين محصول 1500تومان بود.
طلا نيز ديگر محصولي بود كه در رينگ فلزي عرضه شد، اما به دليل عدم‌تفاهم بين خريدار و فروشنده مبادله‌اي برسر آن صورت نگرفت.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن