تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804006057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
راههاي پيشگيري از بروز بيماري انفولانزاي مرغي
در كرج بررسي شد

كرج-خبرنگارآفرينش
جلسه كارگروه بهداشت ودرمان با حضورمعاون سياسي, انتظامي, امنيتي فرمانداري كرج,رئيس مركز بهداشت كرج و درمان ومعاون مديركل ورئيس اداره محيط زيست كرج درمحل فرمانداري اين شهرستان برگزارشد.
جمع آوري وانتقال دستفروشان دوره گرد به روزبازارها, انتقال اماكن عرضه دام زنده به خارج از شهروبررسي اقدامات لازم جهت پيشگيري ازبروزبيماري آنفولانزامرغي ازجمله موضوعات بررسي شده در اين جلسه بود كه, غلامي از كارشناسان شهرداري كرج دررابطه با جمع آوري وانتقال دستفروشان دوره گرد به روزبازارها گفت: شهرداري با محوريت سازمان ميادين درپي تصويب آيين نامه اي با هدف مديريت صحيح روزبازارها مي باشد تا به اين ترتيب با ساماندهي روز بازارها مكان يابي مناسب براي استقرار دستفروشان دوره گرد در روزبازارها را انجام بدهد تا بتواند به جمع آموري دستفروشان دوره گرد از سطح شهر بپردازد.
سعيد محمدي رئيس شبكه بهداشت و درمان كرج دررابطه با انتقال اماكن عرضه دام زنده به خارج ازشهر گفت: سه منطقه براي عرضه دام زنده دركرج مورد نياز است كه شهرداري دررابطه با مكان يابي اين اماكن و اينكه درمسيرتوسعه شهرنباشد و تمام جنبه هاي آن ازبعد شهرسازي مورد بررسي قرار بگيرد بايد اقدام كند وپس از اينكه اين مكان ها مورد تاييد كارشناسان بهداشت قرارگرفت ميتوانيم اماكن عرضه دام زنده را به خارج از شهر انتقال بدهيم.
رئيس شبكه بهداشت و درمان كرج با بيان اين مطلب كه بيماري آنفولانزامرغي هر سال ممكن است تكرار شود گفت: آنفولانزامرغي از پرندگان مهاجر به مرغان اهلي سرايت مي كند وفاجعه زماني رخ مي دهد اين ويروس توانايي آن را پيدا بكند كه از انسان به انسان سرايت كند به همين دليل سازمان بهداشت جهاني هر ساله تذكرات بهداشتي بسياري را در اين زمينه به جوامع ارائه مي كند.
محمدي دررابطه با مصوبات جلسه اي كه درباره اقداماتي كه ازسوي شبكه بهداشت ودر مان با همكاري سايرسازمانها درجهت پيشگيري ازبروز بيماري آنفولانزامرغي صورت گرفت گفت:دراين جلسه مقرر گرديدشبكه دامپزشكي اقدامات لازم جهت پيشگيري از بروز بيماري ازجمله نظارت دقيق بر مرغداريها, صدور مجوز جوجه ريزي مطابق با اصول علمي و بهداشتي, آموزش مسئولين و كاركنان مرغداريها, نظارت برانجام واكسيناسيون كليه كاركنان مرغداريها, انجام قرنطينه در نقاط مورد لزوم و سايراقدامات لازم رامعمول و آمادگي هاي لازم از جمله تهيه لباس, عينك,ماسكN95 براي تيم هاي عملياتي و هوشياري سيستم مراقبت و بيماري و گزارش دهي را با استفاده از تجربيات سال قبل داشته باشد.همچنين شهرداري ها نسبت به برخورد با عرضه پرنده زنده در نقاط مختلف اقدام نموده و درمواردي كه نياز به مداخله ساير ادارات و يا كسب مجوز از مراجع قضايي باشد اعلام نموده تا با همانگي و همكاري مركز بهداشت, نيروي انتظامي و شبكه دامپزشكي مجوز هاي لازم اخذ و نسبت به جمع آوري كانونهاي عرضه پرنده زنده اقدام گردد.اداره حفاظت محيط زيست نيزنسبت به آموزش محيط بانان خود و گزارش و ارسال لاشه پرندگان وحشي جهت انجام آزمايش با همكاري شبكه دامپزشكي اقدام نموده و از عرضه پرندگان زينتي ويا ساير حيوانات بدون مجوز در سطح شهرستان ممانعت بعمل آورد وشبكه بهداشت و درمان نسبت به اطلاع رساني و آموزش با در نظر گرفتن اصل عدم ايجاد تنش و با همكاري راديو البرز, شهرداري, آموزش و پرورش و رسانه ها در موارد لزوم اقدام نموده وآمادگي لازم درخصوص دارو و تجهيزات براي مقابله با بروز موارد احتمالي بيماري را داشته باشد.

4هزار تشكل غيردولتي دربخش جوانان فعال است .

اردبيل - خبرنگارآفرينش
مدير كل حوزه رياست وامور بين المللي سازمان ملي جوانان كشور گفت : هم اكنون در سطح كشور 4 هزار تشكل غير دولتي براي ساماندهي به امور جوانان پويا وفعال ا ست .
به گزارش خبرنگار ما حقيري درآئين معارفه جديد سازمان ملي جوانان استان اردبيل افزود: اين تشكل ها درراستاي برنامه سيزده گانه سازمان و همسو با سياست راهبردي آن درحال حركت و دراين مسير 17 نهاد و دستگاه دولتي نيز همسوبا آنها حركت مي كنند .
وي با تاكيد براينكه سازمان ملي جوانان ارستادي انجام مي دهد تصريح كرد: بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب برخي كارهاي برزمين مانده جوانان با كمك سازمان به نهادها و ارگانهاي دولتي سپرده مي شود تا به انجام آن بپردازند .
حقيري درادامه به اول ذيحجه بنان روز ملي ازدواج جوانان دركشو راشاره كرد و گفت : دراين روز قرار است دركليه استانها برنامه هاي تبليغي و تشويقي جهت ازدواج بهنگام جوانان صورت گيرد .
وي سياست سازمان درمسئله ازدواج را برپايه چهار اصل ازدواج بهنگام ، آگاهانه ، آسان و پايدار عنوان كرد و ازخانوارها خواست به تسهيل وتسريع اين امرالهي همت كنند

مدير كل اوقاف و امور خيريه مازندران :
عمل به مفاهيم قران كريم باعث رشد جامعه اسلامي است

ساري - خبرنگارآفرينش
مدير كل اوقاف و امور خيريه مازندران عمل به مفاهيم قران و دستورات ائمه معصومين را باعث رشد و حركت در جامعه اسلامي دانست. حجت الاسلام سيف ... سهرابي در مراسم افتتاحيه مسابقات استاني اذان ، همخواني قرآن كريم و تواشيح كه در امامزاده ابراهيم (ع) شهرستان بابلسر برگزار شد گفت:بهترين چيزي كه در دنيا مي توانيم از آن توشه برداريم قرآن است و انسان در پناه قرآن ودين مي تواند به سعادت برسد . وي اضافه كرد: اگر كلمات و مفاهيم اذان را در باطن خود جاي دهند در دلهاي ديگر مردم هم اثري مي گذارد. سهرابي تصريح كرد: امروز جامعه ما و انقلاب اسلامي ايران وابسته به قرآن است و احكام قرآن و اهل بيت را سرمشق زندگي فردي و اجتماعي خود قرار داده است و دراين ميان همه بايد هوشيار و بيدار باشند. مدير كل اوقاف و امور خيريه مازندران اضافه كرد: دشمنان مي خواهند با زرق و برق نشان دادن مسائل ارزشي و ديني از حقيقت و باطن آنها بكاهند و جوانان ما را بي اعتقاد بار بياورند و بزرگترها و با تجربه هاي قرآني و ديني بايد براي هفتاد و دو نفر از موذنين برتر استان به رقابت پردازند كه گروههاي طه شميم وطه النبي از شهرستان ساري، بابل و سيد صادق سلمي از قائم شهر، محمد جواد رجب تبار از بابل ، محمد طاهايي از آمل در گروه زير 16 سال و سيد محمد كاظم قاسمي و همزه زاهدي از ساري و حبيب ا... غفاري از بابلسر در گروههاي بالاي 16 سال رتبه اول تا سوم استان را كسب كرده اند كه از طرف اين اداره كل با اهدا» لوح تقدير و هدايايي نقدي تجليل به عمل آمد.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن