تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812849920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضیافت شام رئیس مجلس سنگاپور برای لاریجانی و هیئت همراه


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به سنگاپور، "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه امشب – سه.شنبه ۱۷ خردادماه- در ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه به وقت محلی (۱۶و ۳۰ دقیقه به وقت تهران) در مراسم ضیافت شام "عبدالله ترموجی" رئیس مجلس سنگاپور شرکت می.کند. "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه- ۱۸خردادماه- در رأس یک هیئت هفت نفره وارد سنگاپور شد و مورد استقبال رسمی «ماتیاس یائو» نائب رئیس مجلس این کشور قرار گرفت.
"حمید رضا کاتوزیان" نماینده تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات، «عزت اله یوسفیان ملا» نماینده آمل و لاهیجان، "عزیز اکبریان" نماینده کرج، "عفت شریعتی کوهبنانی" نماینده مشهد و کلات، "سیدمحمود حسینی دولت.آبادی" نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه، "حسن قشقاوی" معاون پارلمانی و "نعمت ایزدی" مدیر کل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه هفت نفری هستند که رییس قوه مقننه کشورمان را در این سفر همراهی می.کنند.
سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به سنگاپور در پاسخ به سفر "عبدالله ترموجی" رئیس مجلس این کشور در سال ۸۵به تهران انجام شد.
سطح روابط تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگاپور ۲میلیارد دلار است.
کشور سنگاپور با ۵میلیون و هفتاد هزار نفر جمعیت و ۷۱۰هزار کیلومتر مربع (تقریبا به اندازه تهران و حدود نصف جزیره قشم)، شبه جزیره.ای در جنوب شرقی آسیا است که از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان محسوب می.شود.
این کشور آب و هوای گرم و مرطوب دارد و میانگین بارش سالانه آن به بیش از ۲۲۴سانتی متر می.رسد. از لحاظ ذخایر معدنی فقیر اما اقتصاد آن به بخش خدمات، تولیدات الکترونیک و صنایع دستی وابسته است.
رئیس جمهور بالا.ترین مقام رسمی سنگاپور است که نقشی تشریفاتی دارد و از سال ۱۹۹۳با رأی مستقیم مردم برای ۶سال انتخاب می.شود.
نخست وزیر در این کشور بالا.ترین مقام اجرایی است که همراه با سایر اعضای کابینه از سوی رئیس جمهور منصوب می.شود اما در مقابل پارلمان مسئول است.
سنگاپور با تهران ۳ساعت و ۳۰دقیقه اختلاف زمانی دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن