تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه خداحافظي سرپرست تيم اميد به افشارزاده و كفاشيان حاجيلو: شرايط خوبي ندارم؛ نمي.توانم در تيم اميد بمانم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اصغر حاجيلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس با بيان اينكه نامه خداحافظي خود از تيم اميد را براي كميته ملي المپيك و فدراسيون فوتبال ارسال كرده، اظهار داشت: روز گذشته فكسي براي بهرام افشارزاده دبير كميته ملي المپيك، علي كفاشيان رئيس فدراسيون و محمد نبي دبير فدراسيون ارسال كردم و بابت محبتي كه به من براي واگذاري اين پست داشتند، تشكر و گفتم كه به دليل تاثرات روحي از درگذشت ناصر حجازي نمي توانم به سرپرستي در تيم اميد ادامه دهم.

وي افزود: شايد براي خيلي ها با به خاك سپرده شدن ناصر حجازي همه چيز تمام شده باشد اما براي من اين طور نيست. به راحتي نمي توانم ناصر را فراموش كنم. من از 15 سالگي در تيم تاج (استقلال سابق) با ناصرخان بودم و چطور مي توانم به همين سادگي همه خاطراتم را فراموش كنم؟ سرپرستي تيم اميد بايد بر عهده كسي باشد كه روحيه داشته باشد نه من كه اكنون شرايط خوبي ندارم.

حاجيلو تصريح كرد: از آقاي افشارزاده ممنون هستم كه من را براي سرپرستي اين تيم انتخاب كرد. به هر حال براي اين تيم آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم در بازي هاي آينده موفق شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن