تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805491569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
آغاز مبارزه با سوداگران مسكن از اول آذر
رئيس اتحاديه مشاوران املاك گفت: 65 هزار بنگاه مجوزدار در سراسر كشور تحت آموزش كد رهگيري قرار گرفتند و از اول آذرماه كليه معاملات بخش مسكن اعم از خريد و فروش و اجاره و رهن با كد رهگيري انجام مي شود. مصطفي قلي خسروي در گفت وگو با ايسنااظهار كرد: با اجراي كد رهگيري با سوداگري در بخش مسكن مبارزه مي شود. اين امر نقش ويژه اي در تداوم كاهش قيمت مسكن خواهد داشت. وي افزود: وقتي معاملات با كد رهگيري انجام مي گيرد ديگر افراد به طور غير قانوني نمي توانند قرارداد يا قولنامه بنويسند چراكه دفتر اسناد آن را به رسميت نمي شناسند و معامله اي مجاز است كه از طريق سامانه با كد رهگيري ثبت شده باشد. متاسفانه در گذشته بخشي از قراردادها و قولنامه ها توسط مغازه داران و آرايشگران نوشته مي شد كه مساله به تخلفات در اين بخش دامن مي زد. رئيس اتحاديه مشاوران املاك با اشاره به اينكه در حال حاضر قيمت مسكن در برخي از شهرها بيش از 40 درصد پايين آمده است، گفت: در شرايط فعلي اين روند ادامه دارد و اميدواريم به سمت ارزان تر شدن خانه حركت كنيم.

تعداد مناطق ويژه اقتصا دي افزايش مي يابد
هشت منطقه ويژه اقتصادي جديد به جمع 16 منطقه ويژه فعال در كشور اضافه شدند. محمود صلاحي مشاور رئيس جمهور در امور مناطق آزاد در گفت وگو با ايسنا از نهايي شدن مصوبات ايجاد هشت منطقه ويژه اقتصادي جديد در مجلس شوراي اسلامي خبر داد. صلاحي گفت: هشت منطقه ويژه اي كه سال گذشته از سوي دولت مصوب شده و با امضاي رئيس جمهور به مجلس ارسال شده بود با تصويب در شور اول كميسيون اقتصاد بزودي در صحن علني مجلس مطرح و مصوب مي شود. وي افزود: اين مناطق شامل نمين اردبيل، سمنان، مهران ايلام، اسلام آباد غرب در كرمانشاه، بندر امام خميني (ره) خوزستان، بندر نوشهر مازنداران، رفسنجان و جازموريان در كرمان است. دبير شوراي عالي مناطق آزاد با اشاره به فعاليت16 منطقه ويژه در كشور عنوان كرد: با آغاز به كار هشت منطقه ويژه جديد، تعداد مناطق فعال كشور به 24 منطقه ويژه اقتصادي كه از قوانين و تسهيلات ويژه اي براي فعاليت هاي اقتصادي و سرمايه گذاري برخوردار است، مي رسد.

صيد قاچاق ماهي خاويار 3 برابر صيد قانوني آن است
سخنگوي وزارت جهاد كشاورزي گفت: توليد ثروت در استان گيلان جز از طريق كشت دوم و سوم مقدور نيست. به گزارش ايسنا دكتر محمدحسين انصاري فرد اظهار كرد: وضعيت كشت و كار با توجه به بارش بركات آسماني در سال زراعي جديد بسيار اميدواركننده است، البته بارندگي هاي شديد اخير سبب آسيب ديدگي محصولات كشت دوم در استان گيلان شده اشت ولي اميدواريم اين آسيب ها مانع از انجام كشت دوم نشود. انصاري فرد با اشاره به محصولات منحصر به فرد چاي، برنج، خاويار و غيره در استان گيلان تصريح كرد: متاسفانه خطر شديد انقراض ماهيان خاوياري در درياي خزر وجود دارد و صيد قاچاق سه برابر صيد قانوني آن انجام مي شود. وجود فاضلاب هاي كشورهاي همسايه سبب آلودگي درياي خزر شده است و امسال بيش از 10 تن خاويار از درياي خزر استحصال نخواهد شد.

افزايش 8 درصدي صادرات پسته در سال جاري
مديركل دفتر ميوه هاي سردسيري و خشك وزارت جهاد كشاورزي گفت: در سالجاري صادرات پسته به لحاظ وزني نسبت به سال گذشته 8 درصد افزايش يافته است. آقارضا فتوحي در گفتگو با مهر گفت: در حال حاضر سطح زيركشت پسته حدود 450 هزار هكتار است و پيش بيني مي شود امسال حدود 250 هزار تن پسته دركشور توليد شود.مديركل دفتر ميوه هاي سردسيري و خشك وزارت جهاد كشاورزي بيان كرد: در سال گذشته ميزان صادرات پسته هزار و 230 ميليون دلار بوده است كه در 6 ماهه سالجاري ميزان صادرات از نظر وزني معادل 8 درصد افزايش يافته است.وي با بيان اينكه ميزان صادرات پسته در سالجاري نسبت به سال گذشته به لحاظ ارزشي معادل 6 درصد افزايش داشته است، افزود: ميزان توليد پسته درسال گذشته بالغ بر197 هزار تن بوده و در سالجاري با اجراي طرحهاي آرماني و برنامه راهبردي پسته افزايش توليد در دستور كار قرار گرفته است.

معرفي8 هزار واحد صنفي متخلف به تعزيرات حكومتي
طي هفته گذشته در راستاي رسيدگي به موقع و ضروري به تخلفات واحدهاي صنفي، بازرسان سازمانهاي بازرگاني سراسر كشور بيش از 8 هزار واحد صنفي متخلف را به تعزيرات حكومتي معرفي كردند. به گزارش روابط عمومي سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان، در راستاي جلوگيري از افزايش خودسرانه و غير قانوني قيمتها و حمايت از حقوق مصرف كنندگان و رسيدگي فوري و به موقع به تخلفات واحدهاي صنفي، در هفته گذشته، بازرسان سازمان در پي بررسي و نظارت بر عملكرد عرضه كنندگان كالا و خدمات در بازار، بيش از 92 هزار واحد صنفي، خدماتي و توليدي و... را مورد بازرسي قرار دادند.از اين تعداد، 8957 واحد به اتهام گرانفروشي، كم فروشي و تقلب، عدم صدور فاكتور و... متخلف شناخته و پس از انجام تحقيقات تكميلي، پرونده هاي متخلفين جداگانه و خارج از نوبت جمعا به ارزش كل 13 ميليارد و 771 ميليون و 250 هزار ريال جهت صدور راي به هيئتهاي رسيدگي به تخلفات صنف و شعب تعزيرات حكومتي ارسال شدند.

گوشت بسته بندي شترمرغ به بازار آمد
براي نخستين بار گوشت بسته بندي و بهداشتي شترمرغ در فروشگاه هاي عرضه محصولات پروتئيني در اردبيل عرضه شد.به گزارش فارس، گوشت شترمرغ تحت نظارت اداره كل دامپزشكي استان در كشتارگاه اردبيل به صورت شرعي ذبح و گوشت آن به صورت بهداشتي و بسته بندي وارد بازار مي شود.گوشت شترمرغ داراي منبع غني آهن است و به دليل كم بودن كلسترول براي مبتلايان به بيماري قلبي، فشار خون و چربي بالا مفيد است.گوشت شترمرغ كه گوشت برگزيده قرن دوازدهم است، سرشار از ويتامين A، B و C است و هم اكنون چندين ايستگاه پرورش شترمرغ در سطح استان اردبيل راه اندازي شده و اقدام به پرورش و عرضه اين حيوان به بازار فروش مي كنند.

سبزي 10 درصد گران شد
بانك مركزي اعلام كرد در يك ماهه اخير قيمت انواع سبزي تازه در بازار 10 درصد افزايش يافته است. به گزارش ايلنا، بانك مركزي با ارائه گزارشي در خصوص تغيير قيمت ها در بازار كالا طي هفته گذشته در شهر تهران، اعلام كرد در گروه لبنيات بهاي تمام اقلام نسبت به هفته قبل از آن ثابت بود، بهاي تخم مرغ كاهش يافت و شانه اي 33000 الي 40000 ريال فروش رفت. در گروه برنج قيمت برنج داخله درجه يك افزايش داشت و بهاي ساير انواع برنج بدون تغيير بود. در ميادين زير نظر شهرداري به جز برنج داخله درجه يك كه عرضه كمي داشت، ساير انواع برنج عرضه نمي شد. در هفته گذشته در گروه حبوب بهاي لپه، نخود، لوبيا چشم بلبلي و لوبيا قرمز افزايش ولي قيمت لوبيا چيتي كاهش داشت. بهاي ساير اقلام اين گروه ثابت بود.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن