تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820311229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه مطبوعات فردا با حضور وزير ارشاد گشايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نمايشگاه مطبوعات فردا با حضور وزير ارشاد گشايش مي يابد
پانزدهمين دوره نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها، فردا (يكشنبه) با حضور "محمدحسين صفارهرندي " وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران گشايش مي يابد.


شعار اصلي نمايشگاه امسال، "ارتقاي محتوا و تقويت روزنامه نگاري حرفه اي" اعلام شده است.
ترويج فرهنگ استفاده از روزنامه و مطبوعات، از اهداف اصلي اين نمايشگاه است. ايران در حوزه انتشار مطبوعات به لحاظ كمي در رده 10كشور برتر جهان و به لحاظ سرانه مطالعه در رديف 50 به بعد كشورهاي جهان قرار دارد.
از نشريات و خبرگزاري هاي 27كشور خارجي براي شركت در جشنواره بين المللي مطبوعات دعوت شده بود كه 19 كشور آمادگي خود براي شركت در اين جشنواره اعلام كرده اند.
نمايندگان رسانه اي كشورهاي ايتاليا، آلمان، پاكستان، تركيه، چين، ژاپن، عراق، عربستان سعودي، فلسطين، فرانسه، مصر، مراكش، ونزوئلا، هندوستان، ويتنام، روسيه، قطر، مالزي و افعانستان براي شركت در اين جشنواره اعلام آمادگي كرده اند.
در مدت اعلام شده براي دريافت آثار، سه هزار و 200 اثر از خبرنگاران، عكاسان و نويسندگان نشريات و خبرگزاري هاي داخلي به جشنواره ارسال شده است.
اين آثار در بخش هاي مختلف اعلام شده جشنواره توسط هيات هاي داوري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.
بخش ويژه اين جشنواره در چهار محور "سال نوآوري و شكوفايي، سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي"، "شش دهه پايداري ملت فلسطين و مبارزه حزب الله لبنان عليه رژيم صهيونيستي"، "ترويج فرهنگ رشادت و ايثار" و "فرهنگ معنوي نماز و امر به معروف و نهي از منكر" برگزار مي شود.
در اين بخش نيز 487 اثر دريافت شده است كه در محورهاي چهارگانه جشنواره بررسي و ارزيابي مي شود.
همچنين 19 اثر از نمايندگي هاي رسانه هاي خارجي مستقر در ايران براي شركت در جشنواره به دبيرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي ارسال شده است.
از ويژگي هاي اين دوره از جشنواره و نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها، حضور پايگاه هاي اطلاع رساني خبري و روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و نشريات دانشجويي علمي و تخصصي است.
470 نشريه و خبرگزاري براي حضور در نمايشگاه مطبوعات اعلام آمادگي كرده اند. همچنين نشريات استاني نيز به صورت استاني و در قالب 30 عرفه به صورت جمعي در بخش ويژه نشريات استاني نمايشگاه شركت مي كنند.
آيين پاياني پانزدهمين دوره نمايشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاري ها سوم آذرماه امسال در تالار وحدت برگزار مي شود.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن