تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820379408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از نشست جشنواره فيلم كوتاه؛ مازيار ميري: سقف آرزوهاي فيلمسازان نبايد به حضور جشنواره‌اي محدود شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست جشنواره فيلم كوتاه؛ مازيار ميري: سقف آرزوهاي فيلمسازان نبايد به حضور جشنواره‌اي محدود شود
خبرگزاري فارس: مازيار ميري در نشستي در جشنواره فيلم كوتاه تهران گفت: نبايد فيلمسازان ما سقف آرزوهايشان به حضور در يك جشنواره محدود شود.


به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، در سومين روز از بيست‌وپنجمين جشنواره فيلم كوتاه تهران نشست با هنرمندان واساتيد با حضور مازيار ميري و فيلمساران برگزار شد.
بنا بر اين گزارش، در اين نشست نشست مازيار ميري اظهار داشت: طراوات و شادابي خاصي در فيلم كوتاه وجود دارد كه متاسفانه در سينماي بلند در حال از بين رفتن است.
وي در ادامه گفت:به نظرم در حال‌حاضر بزرگ‌ترين چيزي كه به فيلم كوتاه آسيب مي‌زند ساخت فيلم‌هاي سفارشي است. فيلم‌هايي كه معمولا شبيه هم هستند و محدود به زمان خاصي مي‌شوند.
ميري افزود: البته مي‌دانم كه فيلم كوتاه جاي نمايش ندارد و در بيشتر مواقع كارگردان‌ها مجبور هستند تهيه‌كننده و سرمايه‌گذار كار خودشان هم باشند. گاهي حتي تصويربردار و تدوين‌گر فيلم خودشان هم هستند كه اتفاق اين خودش يكي از جذابيت‌هاي فيلم كوتاه است. اما باوجود تمام اين مشكلات بايد به اين راه‌كار رسيد كه چطور مي‌توان فيلم سفارشي گرفت ولي فيلم سفارشي نساخت.
مازيار ميري ادامه داد: ساخت فيلم سفارشي نبايد باعث شود كه در راستاي توصيه‌هاي مديران فرهنگي سال فيلم ساخته شود. چون اين مديران در سال‌هاي مختلف تغيير مي‌كنند و در نهايت شما هستيد با فيلمي كه محدود به يك زمان خاص شده است. ما بايد به اين فكر كنيم كه چطور شادي و سرحالي فيلم كوتاه را براي نسل بعد زنده نگه داريم.
ميري بي‌توجهي به كار گروهي را يكي ديگر از مشكلات فيلم كوتاه دانست و افزود: متأسفانه ما كار گروهي را فراموش كرده‌ايم. در دوره‌هاي قبل گروه‌هاي فيلمسازي وجود داشت اما الان شرايط اجتماعي باعث شده كه ما يك مقدار از همديگر دور باشيم.
كارگردان «پاداش سكوت» اظهار داشت: نبايد فيلمسازان ما سقف آرزوهايشان به حضور در يك جشنواره محدود شود. نبايد فشارهاي مختلف باعث شود فيلم‌هايي بسازيم كه محدود به زماني خاص است. الان شرايط فيلم كوتاه راحت‌تر از فيلم بلند است. ما بايد اين طراوت فيلم كوتاه را حفظ كنيم.
انتهاي پيام/ا
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن