تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك محقق چهارمحال و بختياري كتابخوان نمونه كشور شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك محقق چهارمحال و بختياري " كتابخوان نمونه كشور" شناخته شد
داخلي. فرهنگي. كتاب.

رييس بنياد ايران شناسي چهارمحال‌وبختياري واز مولفان كتب فرهنگ عاميانه ايران به عنوان "كتابخوان برتر و نمونه كشوري" معرفي و تجليل شد.

به گزارش روابط عمومي بنيادايران شناسي چهارمحال وبختياري، دكتر "عباس قنبري عديوي" ازسوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با تبيين شاخص‌هاو معيارهاي تخصصي ، كتابخوان برتر كشوري معرفي شده است.

دكترقنبري همچنين درگفت وگوباخبرنگارايرنا، ميزان مطالعه خود در طول يك روز را دو تا چهار ساعت به صورت مفيد ذكر كرد و گفت:اين مطالعات در زمينه ادبيات فارسي و فرهنگ عاميانه جامعه بختياري مي‌باشد.

وي افزود: بيشتر اين مطالعات كاربردي بوده و مطالعه كتب غيردرسي براي انسان به ويژه دانشجويان و دانش‌آموزان بسيار مفيد است.

مولف كتاب " گفت و لفت " تصريح كرد: برخي از مطالعات دانش‌آموزان و دانشجويان نظام مند نيست و تنها در بخش كتابهاي درسي صورت مي‌گيرد كه با ايجاد ذوق و انگيزه بايد دانش آموزان را براي مطالعه كتاب‌هاي غير درسي ترغيب كرد.

به گفته وي، تكنولوژي‌هاي جديد به ويژه كتابهاي الكترونيكي و كتابهاي ديجيتال هنوز نتوانسته جاي كتابهاي نوشتاري و چاپي را بگيرد چرا كه ورق زدن كتابهاي چاپي ، به انسانها آرامش مي‌دهد.

به گزارش ايرنا، اين محقق چهارمحال وبختياري تاكنون كتابهاي مختلفي از فرهنگ بختياري ، امثال ولحكم بختياري، گفت و لفت ، يك جرعه خيال و چندين كتاب ديگر ار تاليف كرده است.ك/‪۳‬
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن