تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812780481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با هر ريال چند فلسطيني را مي كشيم؟!


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: با هر ريال چند فلسطيني را مي كشيم؟!
وبلاگ شاهد


وبلاگ شاهد

تا حالا فكر كردي چند تا تير به كشته شدن كودك فلسطيني كمك كردي؟ آره ! درست خوندي، هر ريالي كه براي خريد اجناس شركتهاي صهيونيستي مي دي تيريه كه به قلب كودك فلسطيني ميزني ....

مي‌داني؟ من و تو درست ايستاده‌ايم وسط يك ميدان جنگ، چه بخواهيم، چه نخواهيم. ما پذيرفته‌ايم كه مسلمانيم و بايد بپذيريم كه مسلمان دشمن دارد. اين دشمن قصد جانمان را كرده و تا از بين نبردمان، كوتاه نمي‌آيد.

من نسكافه نمي‌خورم! من نسكافه نمي‌خرم!

من حتي يك ريال نمي‌دهم

كه بشود آن تكه سرب

كه بشود يك قطره بنزين براي آن ماشين آهني

كه بشود بند پوتين آن سرباز اسراييلي

قانون حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين

ماده هشتم) هر نوع برقراري رابطه‌ي اقتصادي و تجاري و فرهنگي با كمپاني‌ها و موسسات و شركت‌هاي وابسته به صهيونيست‌ها در سطح جهان ممنوع مي‌باشد.تبصره) وزارت امور خارجه‌ي جمهوري اسلامي ايران موظف است ظرف مدت يك سال، در حد امكان ليست كامل شركت‌ها و موسسات و كمپاني‌هاي صهيونيست را در سطح جهان شناسايي و به مجلس شوراي اسلامي و هيات دولت ارايه دهد.

شركت نوكيا NOKIA

اين شركت حضور خود در اسراييل را با يك سرمايه‌گذاري 500ميليارد دلاري در سال 1379 آغاز كرد و بخش عمده‌ي اين سرمايه در اختيار شركت‌هاي اسراييلي قرار گرفته است.نوكيا چند مجتمع تحقيقاتي و صنعتي را در سرزمين‌هاي اشغالي راه‌اندازي كرده و بخشي از فرآيند طراحي و توليد محصولاتي مانند باتري گوشي‌هاي تلفن همراه در اين مجتمع‌ها انجام مي‌شود.

شركت اينتل Intel corp

اينتل يك واحد توسعه‌ي خود را در سال 1353 در حيفا و يك مجتمع توليد ريزپردازنده را در سال 1364 در قدس بنا نهاد. اين واحدها نخستين مراكزي بودند كه اين شركت خارج از مرزهاي ايالات متحده ايجاد كرده بود.

شركت نستله Nestle

شركت نستله كه بزرگترين توليدكننده‌ي مواد غذايي دنيا محسوب مي‌شود، به پاس خدماتش به رژيم اشغال‌گر قدس، جايزه‌ي جوبيلي را از نتانياهو (نخست‌وزير وقت اسراييل) گرفته است. اين شركت بيش از دويست‌ميليارد تومان در اسراييل سرمايه‌گذاري كرده و در مقابل اين خوش‌خدمتي، سالانه حدود بيست و چهارميليارد تومان كمك مالي از ايالات متحده دريافت مي‌كند.

شركت كوكا كولا Coca Cola

وزارت خارجه‌ي رژيم اشغال‌گر قدس در روزنگاري كه براي سال 1345 منتشر كرده، شش واقعه را حياتي خوانده است. مخالفت صريح شركت كوكاكولا با تحريم اسراييل از سوي كشورهاي اسلامي يكي از اين وقايع است.

شركت آي بي ام IBM

شركت آي‌بي‌ام يك‌سال پس از اعلام تشكيل دولت اسراييل نخسيتن سرمايه‌گذاري‌هايش را در سرزمين‌هاي اشغالي شروع كرد و در سال 1381، به پاس نيم‌قرن خدمات چشمگيرش به اين دولت، جايزه‌ي سفير را از شيمون پرز (نخست‌وزير پيشين اسراييل) دريافت نمود.

شركت بابيلون Babylon Ltd

شركت سازنده و ناشر فرهنگنامه‌ي بابل (كه به اشتباه بابيلون خوانده مي‌شود؛ در حاليكه بابيلون برگردان انگليسي واژه‌ي بابل است) كه اين روزها نام كمابيش شناخته‌شده‌اي است، در سال 1375 در سرزمين‌هاي اشغالي تاسيس شده است. اين شركت هم‌اكنون با به‌كارگيري حدود هشتاد نفر، دفاتري در اسراييل و آلمان دارد.

شركت تيمبرلند Timberland

جفري سوارتز مديرعامل و رييس هيات‌مديرهي شركت در پايان يك سفر چهارروزه به سرزمين‌هاي اشغالي، در گفتگو با نشريه‌ي يهودي جروزالم‌پست تاكيد كرد كه اسراييل بايد پيامش را به گوش جهانيان برساند.شركت تيمبرلند بيش از بيست فروشگاه در سرزمين‌هاي اشغالي داير كرده و يكي از توليدكنندگان پوتين‌هاي سربازان ارتش رژيم اشغالگر قدس است.

شركت تايم وارنر Time Warner

همان‌گونه كه از نامش پيداست، اين شركت نتيجه‌ي پيوستن چند شركت رسانه‌اي آمريكايي به يك‌ديگر است. شركت‌هايي همچون برادران وارنر، تايم و AOL كه هركدام در رشته‌ي خود يكي از بزرگترين‌ها بودند.تايم وارنر جايزه‌ي جوبيلي را به پاس پشتيباني طولاني و همه‌جانبه از اسراييل، از بنيامين نتانياهو (نخست‌وزير پيشين اين رژيم) دريافت كرده است.

شركت والت ديسني Walt Disney

شركت سرمايه‌گذاري خانواده‌ي ديسني، بيش از پانصدميليارد تومان در سرزمين‌هاي اشغالي سرمايه‌گذاري كرده است. اين شركت اعلام كرده كه مي‌خواهد فعاليت اقتصادي جديدي را آغاز كند كه حجم آن دست‌كم دويست و پنجاه‌ميليارد تومان است . شركت نيوز يكي از بزرگترين مجموعه‌هاي رسانه‌اي دنياست كه بيش از 175 روزنامه و دهها شبكه‌ي تلويزيوني و راديويي را در اختيار دارد. روپرت مرداخ، مالك اين غول رسانه‌اي كه به گوركن كثيف مشهور است، به تازگي سرمايه‌گذاريهاي سنگيني را در سرزمين‌هاي اشغالي آغاز كرده است.

شركت سارالي Sara Lee

سارالي بزرگترين توليدكننده‌ي پوشاك دنياست. اين شركت مالك بيش از چهل‌درصد سهام شركت دلتاجليل (بزرگترين توليدكننده‌ي پوشاك اسراييل) و مهم‌ترين شريك تجاري آن است. توليدات اين شركت با عناوين و نشان‌هاي مختلفي در كشورهاي مختلف به فروش مي‌رسد.

شركت دلتا جليل DELTA GALIL

داو لاتمن يكي از دوستان نزديك ايهود باراك (نخست‌وزير پيشين اسراييل) است. او دلتاجليل را در سال 1354 در اسراييل بنا نهاد و هم‌اكنون مهمترين سهام‌دار و مدير آن است. سارالي (بزرگترين شركت توليدكننده‌ي پوشاك دنيا) دومين سهام‌دار دلتا و شريك اصلي آن محسوب مي‌شود.هوارد شولتز مديرعامل شركت، از سوي يكي از موسسات يهودي به عنوان «پشتيبان صهيون» مورد تقدير قرار گرفت. يكي از مقامات وزارت امور خارجه‌ي رژيم صهيونيستي نيز فعاليت يهوديان ثروتمندي چون شولتز را يكي از عوامل موفقيت تبليغاتي اسراييل مي‌داند.

شركت اوريل L’OREAL

اسراييل مركز منطقه‌اي اين شركت در جنوب غربي آسياست. كنگره‌ي يهوديان آمريكا در بيانيه‌اي خشنودي خود را از پشتيباني شركت L’oreal از دولت اسراييل اعلام كرده است.

شركت ليميتد برندز Limited brands

لس وگزنر، بنيان‌گذار، مديرعامل و رييس هيات مديره‌ي شركت، يكي از اعضاي كميته‌ي اِمِت است. اين كميته يك «اتاق جنگ رسانه‌اي» است كه براي اطمينان از پوشش رسانه‌اي حوادث جهاني به سود اسراييل تشكيل شده است. نام اين كميته از برگردان عبري واژه‌ي حقيقت (emet) گرفته شده است. چند نفر از قدرت‌مندترين رهبران سياسي، اقتصادي و فرهنگي ايالات متحده از اعضاي اين كميته هستند.رونالد لادر مدير اين شركت است. وي رييس كنوني صندوق ملي يهود و مدير پيشين كنفرانس مديران سازمان‌هاي يهودي آمريكاست. او كه يك صهيونيست دوآتشه و پركار آمريكايي است، مخالف سرسخت بازگشت آوارگان فلسطيني به سرزمين‌هايشان است و معتقد است بايد ايشان را از بين برد.
/انتهاي پيام/
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن