تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به دليل وزش بادهاي شديد شمال به گل نشست، جنوب خاك آلود شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: به دليل وزش بادهاي شديد شمال به گل نشست، جنوب خاك آلود شد
جام جم آنلاين: مديركل بنادر و دريانوردي گيلان از به گل نشستن كشتي ايراني نيلوفر آبي در ساحل انزلي خبر داد. فرهاد منتصر كوهساري به ايرنا گفت: اين كشتي در اثر وزش باد شديدي با سرعت 90 كيلومتر بر ساعت و موجي با ارتفاع 5 متر و 70 سـانـتـي‌مـتـر از لـنگرگاه انزلي جدا شد و در طالب‌آباد به گل نشست. اين كشتي باري 500 تني از سمت آذربايجان به سمت انزلي حركت كرده است.


كوهساري يادآور شد: اين كشتي ايراني به دليل پيش‌روي بسيار در سـاحـل، بـه‌رغـم تـلاش نـيـروهـاي بـنادر و دريانوردي گيلان همچنان به گل نشسته است و شناور نشد.

وي يادآور شد: سازمان بنادر و دريانوردي گيلان تنها به منظور ارائـه خـدمـات و كـمـك به اين كشتي ايراني كارشناسان خود را موظف به يافتن راهكاري براي شناورسازي مجدد اين كشتي كرده است. كشتي نيلوفر آبي سال 85 نيز در ساحل كياشهر گيلان به گل نشسته بود!

طوفان غبار در جنوب

مهر نيز گزارش كرد: گرد و غبار شديد در مناطق متعدد شهري و روستايي هرمزگان موجب مختل شدن زندگي مردم و كندي درآمد و شد روزانه شد. به گزارش مهر شدت گرد و غبار معلق در هوا به اندازه‌اي است كه در خارج از شهر، دامنه ديد به كمتر از 20 متر رسيده و احتمال افزايش گرد و غبار در ساعات آينده نيز وجود دارد. براين اساس، ستاد حوادث غيرمترقبه استانداري هرمزگان از مـردم اسـتـان خـواسـت تـا حـد امـكـان از تـرددهـاي غـيـرضروري خــودداري كــرده و ســالـمـنــدان و كــودكــان و افـرادي كـه داراي بيماري‌هاي تنفسي‌اند، در خانه‌ها بمانند.

از اسكله‌هاي مسافربري بندرعباس و قشم نيز خواسته شده كه در صــورت شـدت بيشتر بـاد از تـردد شـنـاورهـاي مـسـافـربـري خودداري شود. در پي وزش باد همراه با گرد و غبار و طوفان، ستاد حوادث غيرمترقبه هرمزگان مدارس اين استان را تعطيل اعلام كرد. ناپايداري هوا در اغلب نقاط كشور از جمله جنوب شرق باعث مي‌شود وزش نسبتا شديد باد و گرد و غبار، كاهش ميزان ديد افقي و افت دما پيش بيابد.

در همين راستا ياسر حزباوي، مديركل ستاد حوادث غيرمترقبه اسـتان هرمزگان بيان كرد: به علت گرد و غبار در بندرعباس در استانداري جلسه‌اي برگزار شد و تصميم بر اين شد تمام مدارس تعطيل شوند. وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه در اين زمينه هيچ گونه تلفات جاني و مالي در بندرعباس گزارش نشده است.

وي يـادآور شـد،ايـن سـامـانه تا اوايل هفته آينده ادامه خواهد داشت و از شهروندان خواست در صورت بيرون آمدن از منزل ماسك‌هاي استاندارد استفاده كنند.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن