تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاری نشست جمع بندی دستمزد ۹۰ کارگران در روز جاری


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از برگزاری نشست جمع بندی هیئت مدیره این کانون برای نهایی شدن پیشنهاد درصد و میزان حداقل دستمزد سال آینده کارگران در روز جاری خبر داد.
اولیاء علی بیگی در گفتگو با مهر از برگزاری آخرین نشست جمع بندی و کارشناسی اعضای هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در روز جاری درباره پیشنهاد حداقل دستمزد سال آینده و درصد افزایش آن خبر داد و گفت: امروز چهارشنبه، نشست رسمی خود را به نمایندگی از کارگران برگزار می کنیم.

نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور اظهار داشت: هیئت مدیره کانون عالی در قالب یک جلسه در امروز، نظرات و پشنهادات مختلف را دریافت و در نهایت آن را تبدیل به عدد و رقم و درصد پیشنهادی می کند.

علی بیگی خاطر نشان کرد: پس از آن نتیجه هر چه که باشد، به نمایندگان کارگران عضو شورای عالی کار برای طرح در نشستهای پایانی تعیین دستمزد سال آینده کارگران مطرح خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس قانون کار ۳ نفر از نمایندگان کارگران کشور که در شورای عالی کار برای تعیین دستمزد حضور دارند، از کانون عالی شوراهای اسلامی کار هستند که هر کدام یک حق رای خواهند داشت.

پیش از این کانونهای استانی کارگری کشور در یک نشست سراسری نظرات و نتیجه کارشناسی های استانها را جمع بندی و دریافت داشته اند.

به زودی از طریق حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت نتیجه نهایی وضعیت حداقل دستمزد سال آینده کارگران کشور مشخص و از طریق شورای عالی کار تصویب و اعلام رسمی خواهد شد.

البته در این رابطه در روزهای آینده وزارت کار و امور اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت نرخ تورم کشور از بانک مرکزی استعلام رسمی خواهد کرد. بررسی سبد هزینه های خانوار و نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی در نهایت تبدیل به حداقل دستمزد سال آینده کارگران کشور می شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن