تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاهـش قطعـی نرخ سود بانکی از سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اکونیوز:معاون نظارت و هماهنگی. در سیاست.های اقتصادی معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه نرخ سود مورد انتظار بانکی از سال آینده قطعا کاهش می.یابد و با یک روند مطمئن این کار صورت می.گیرد گفت: سرمایه گذاری.ها نرخ سود 8 درصد را برای کشور در بر می.گیرد و در صورت افزایش منابع مالی حوزه نفت و گاز و خدمات توسعه پیدا می.کند.




به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،" علی آقامحمدی" با اشاره به اینکه برزیل، روسیه، هند و چین 4 کشوری هستند که در ترکیب آینده جهان جایگزین اروپا می.شوند و از سوی دیگر با نگاه طولانی.تر می.بینیم که دو کشور مکزیک و اندونزی نیز به صحنه می.آیند افزود: تولید ناخالص داخلی چین 9 هزار و 100 میلیارد دلار است که حدود 15.5 درصد از تولید ناخالص جهان را شامل می.شود.

وی در ادامه با اشاره به درآمد سرآنه برزیل (8 هزار و 100 دلار)، روسیه (8 هزار و 600 دلار)، هند (هزار و 150 دلار) است، گفت: مصالح ایران بر این است که با چین ارتباط داشته باشد با توجه به اوضاع ایران در برنامه پنجم که کشور ما از لحاظ اقتصادی و سیاسی جهانی.تر وبازیگر موثرتری می.شود با یک گروه دیگر از کشورها به نام N11 رو به رو می.شویم که ایران نیز عضو آن است و می.تواند به آن تکیه کند.
آقامحمدی با بیان اینکه در آغاز برنامه پنجم توسعه 870 میلیارد دلار سرمایه گذاری داریم اظهار کرد: 120 میلیارد دلار از آن مربوط به جذب فاینانس و سرمایه خارجی می.شود شاید برای نخستین بار است به صورت ریز محل تامین منابع را مشخص کردیم. 425 میلیارد دلار باید از منابع بانکی تامین شود که صد درصد نیز تامین می.شود که نواقص گذشته به هیچ عنوان تکرار نمی.گردد.
معاون نظارت و هماهنگی. در سیاست.های اقتصادی معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه نرخ سود مورد انتظار بانکی از سال آینده قطعا کاهش می.یابد و با یک روند مطمئن این کار صورت می.گیرد گفت: سرمایه گذاری.ها نرخ سود 8 درصد را برای کشور در بر می.گیرد و در صورت افزایش منابع مالی حوزه نفت و گاز و خدمات توسعه پیدا می.کند.
وی با اشاره به اینکه سال آینده تمام تفاهمات در برنامه پنج ساله باید به امضا برسد تصریح کرد: در سال.های دیگر کارهای پروژه.ها به پایان می.رسد و اجرای پروژه بیش از 4 سال نباید زمان ببرد. با افق.های در نظر گرفته شده وارد چهلمین سال روابط ایران و چین می.شویم.
آقامحمدی با بیان اینکه ظرفیت یوزانس با 30 میلیارد دلار فعال خواهد شد اظهار کرد: از همین الان بانک.های ما برای طرف.های چینی یوزانس قائل می.شوند واین موضوع زمینه را برای گسترش روابط فراهم می.کند، در چهلمین سال می.خواهیم روابطی جدید را ایجاد کنیم.
معاون نظارت و هماهنگی. در سیاست.های اقتصادی معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه در مورد راه آهن و راه اتصال چین به اروپا نیز توافقاتی صورت گرفته ادامه داد: مسیر در نظر گرفته شده تا حوزه خلیج فارس ادامه پیدا می.کند و با عمان و قطر نیز توافقاتی در این زمینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: واردات ما از چین در برنامه پنجم به 100 میلیارد دلار و صادراتمان به 70 میلیارد دلار می.رسد.
معاون هماهنگی.های معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای صادرات پنجره واحد را در نظر گرفتیم گفت: مبنا نیز استواری کاری تجار است. تحول در چهلمین سال ارتباط ایران و چین صورت می.گیرد و رفت وامدهای سیاسی ما نیز متحول می شود.
آقا محمدی با تاکید بر اینکه اجلاس مشترکمان را به تاخیر انداختیم تا برنامه پنجم خود را با چین انطباق دهیم افزود: چین افقی روشن است و امیدوارم که مسئولان چینی نیز این موضوع را جدی بگیرند. چین را فقط برای صادرات به ایران نمی.بینیم. بلکه این کشور باید بازار صادرات ایران نیز باشد. ظرفیت چین با 130 میلیون نفر افراد پولدار که در مصرف کالاهای لوکس جایگاه بالایی دارد، بازاری نیست که ایران از آن صرف نظر کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سال 2011 میلادی سال بازسازی ارومچی است گفت: توقع می.رود ایران بیشترین سهم را غیر از چین در این کار داشته باشد رابطه ورودی یک طرفه در انتظار ما نیست بلکه فعالیت.های علمی، سرمایه گذاری ایران در چین، صادرات ایران به چین و ... مورد نظر است و چین می.تواند یک پارتنر کامل در همه زمینه.ها باشد.
آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد که با وجود اینکه هر دو کشور بروکراسی بزرگ دارند اما بروکراسی کنار گذاشته می شود، پس از تصمیم گیری به بروکراسی اجازه می.دهیم که کار کند و اجازه نمی.دهیم که بروکراسی به ما بگوید چگونه کار کنیم.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن