تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814231719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور: شناخت امام؛ تنها راه نجات بشر


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: رئيس جمهور: شناخت امام؛ تنها راه نجات بشر
دين- همشهري آنلاين:
رئيس جمهور گفت: تنها راه نجات بشر و برپايي زندگي سعادتمند شناخت امام، دل دادن بـه امام و تبعيت از اوست

به گزارش واحد مركزي خبر، دكتر احمدي نژاد يكشنبه شب در مراسم پاياني جشنواره فرهنگي، هنري امـام رضا (ع) در مشهد بـا بيـان اينكه خداوند براي كمك به انسان درشناخت آفريدگار جهان، انسان كامل را آفريد افزود:امام به عنوان انسان كامل حبل المتيني است كه بشر را از هيچ به همـه چيز و از خـاك به خـدا مي‌رساند و اگر كسي دستش به انسان كامل رسيد به حقيقت هستي دست يافته است.

رئيس جمهور انسـان كامل را بالاترين هديه خداوند به بشريت دانست و افـزود: هيچ خيري به هيچ موجودي در عالم جز به واسطه امام نمي‌رسد وامام تجلي علم، رحمت وهمه اسماء الهي و واسطه فيض خدا به بشر است.

احمدي نژاد با بيان اينكه دلبستگي‌هاي انسان به خاك و ستمگري قدرتمندان در طول تـاريخ مانع از شناخت انسان كامل شده است تصريح كرد نقطه تمركز حمله همـه شيـاطين بـر ارتبـاط آحاد بشر با امام است و همه هنر انسان اين است كه بتواند در برابر اين تهاجم بايستد.

رئيس جمهور افزود: غفلت‌ها و جنايات جباران و شياطين مـوجب شده است كه از ابتداي تاريخ تـاكنون حتي بـراي يك روز امـامت يك امام در جـامعه بشري به طور كـامل جاري و فرصت تجلي همه اسماء الهي فراهم نشود.

رئيس جمهور گفت: اگر در عصر امام رضا (ع) حتي يك روز اين فـرصت فـراهم مي‌شـد نقطه تاريكي در زندگي بشر باقي نمي‌ماند و همه زيبايي‌هاي عالم جلوه‌گر مي‌شد.

احمدي نژاد با بيان اينكه بشر معناي واقعي زندگي را هنوز در نيافته و هدف خلقت انسان هنوز محقق نشده است افزود: اين مشكل به اين علت به وجود آمده كه امام به عنوان انسان كامل و كسي كه متعلق به همه بشريت و همه عالم و مظهر همه اسماء الله است ناشناخته مانده است.

وي گفت: اگر كسي امـام را بشناسد جز خـدا از او طلب نخواهد كرد و اگر كسي لذت درك امام را بچشد محـال است در بـرابـر طـاغوت گـردن خـم كند و روحش را به ظلم بيالايد و به پرستش غير خدا تن دهد.

رئيس جمهور افزود: ملت ايران امروز مسئوليت دارد كه در دنيايي كه پر ازجنايت و ظلم است امام حق را به جامعه بشري معرفي كند وپيام ملت ايران به جهان امروز دعوت به راه انبياء، امام حق، خليفه الله و بقيه الله است.

احمدي نژاد با بيان اينكه همه حكومت‌ها، مكاتب و مدعيان جهان در طول تاريخ ادعاهاي خود را درميدان عمل تجربه كردند و به بايگاني سپرده شده‌اند گفت: بشريت امروز در انتظار راهي نو، حقيقتي روشن و سازگار با فطرت است و اين مأموريت ملت ايران را سنگين‌تر مي‌كند.

رئيس جمهورخطاب به همه قدرتمندان عالم تصريح كرد همه شما را كه راه طغيان وممانعت از پيوستن انسان‌ها به انبياء را در پيش گرفتيد و امروز خود را شرمنده و شكست خورده و ذليل مي‌بينيد به بازگشت به حقيقت دعوت مي‌كنيم و اميدواريم كه پيام دعوت ما را بشنويد و به دامان امام كه براي همه بشريت آفريده شده است چنگ بزنيد.

احمدي نژاد افزود: ترديدي نيست كه اگـر همه قدرتمندان عـالم دست به دست هم دهند و قواي مادي و شيطاني خود را بسيج كنند براي بقا، راهي جز تبعيت از امام ندارند.

رئيس جمهور يكي از نشانه‌هاي تحقق وعده بزرگ ظهور را زمزمه نام موعود در جهان دانست و گفت‌: امروز به لطف دعـاي همه پـاكان عالم و ملت مؤمن ايران دل‌هـاي بشريت به سرعت به سمت امام درحال چرخش است وطولي نمي‌كشدكه مردم گروه گروه به دين خدا وارد شوند.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن