تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820658648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلالي در جمع خبرنگاران: اروپا بايد ايران هسته‌اي را بپذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جلالي در جمع خبرنگاران: اروپا بايد "ايران هسته‌اي" را بپذيرد
خبرگزاري فارس: مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به سفر اخير هيئت پنج نفره پارلمان ايران به اروپا و جلسه با برخي مسئولين اروپايي گفت: اروپا بايد ايران هسته‌اي را بپذيرد.


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، كاظم جلالي نماينده مردم شاهرود در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه جلسه علني امروز يكشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينكه هيات پارلماني 5 نفره ايران در سفري سه روزه عازم اروپا شد، گفت: در اين سفر با مقامات پارلماني اروپا، بلژيك و معاون سولانا، وزير مشاور امور خارجه و رئيس كميته سياست خارجي لوكزامبورگ و روساي احزاب سياسي پارلمان اروپا ديدار داشتيم.
وي با اشاره به شركت در جلسه كميته روابط خارجي پارلمان اروپا و حضور سولانا در اين جلسه اظهار داشت: اروپايي‌ها مي‌دانند كه ايران هسته‌اي يك واقعيت است و بايد بپذيرند كه راهي جز مذاكره با جمهوري اسلامي ايران هسته‌اي ندارند.
وي با مثبت ارزيابي كردن مذاكره با سولانا تصريح كرد: آقاي سولانا ضمن ارائه گزارشي از مذاكرات انجام شده براي حل موضوع هسته‌اي ايران گفت كه بهتر است ايران پيشنهاد گروه 1+5 مبني بر طرح فريز را براي ادامه مذاكرات بپذيرد.
وي افزود: فريز به اين معنا است كه جمهوري اسلامي ايران فعاليت هسته‌اي خود را در سطح فعلي ادامه دهد و افزايشي نداشته باشد و در مقابل نيز قطعنامه جديدي عليه ايران صادر نشود.
مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه مقامات اروپايي از بيانيه اخير قوه قضاييه ايران درباره عدم اعدام مجرمين زير 18 سال ابراز خرسندي كردند، گفت: آنها خواستار توضيحاتي در خصوص وضعيت اقليت‌هاي ديني در ايران شدند و سيامك مره صدق نماينده كليميان در مجلس توضيحاتي در اين زمينه ارائه كرد.
جلالي افزود: بر اساس توضيحات آقاي مره صدق جمعيت 70 ميليوني ايرانيان 285 نماينده در مجلس دارد و اقليت‌هاي ديني كه جمعيت‌شان به 200 هزار نفر مي‌رسد، داراي 5 نماينده در مجلس شواري اسلامي ايران هستند.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن