تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820522327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه موقت اصفهان خواستار شد تعطيلي جمعه بازار كتاب در هنگام برگزاري نماز جمعه اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: امام جمعه موقت اصفهان خواستار شد تعطيلي جمعه بازار كتاب در هنگام برگزاري نماز جمعه اصفهان
اصفهان- خبرگزاري ايسكانيوز: امام جمعه موقت اصفهان خواستار تعطيلي جمعه بازار كتاب در هنگام برگزاري نماز جمعه اصفهان شد.
به گزارش روز شنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران «ايسكانيوز»، آيت ا... مهدوي دبير ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر استان اصفهان، اين ستاد را قوي ترين جلسه اداري استان اصفهان دانست و در تشريح اين موضوع گفت: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان رئيس و استاندار نائب رئيس اين جلسه است. بنابراين هيچ مانع قانوني براي فعاليت ستاد وجود ندارد.
عضو مجلس خبرگان رهبري كه بمنظور شركت در جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهرستان خميني شهر و نيز حضور در گردهمائي جوانان جمعيت هلال احمر به اين شهرستان سفر كرده بود در اين جلسه بدترين منكر را بدحجابي دانست و گفت: براي رسيدگي به وضع حجاب ابتدا از ادارات و نهادهاي دولتي شروع كرديم و به رغم اينكه اينكار مقاومت هايي را به همراه داشت اما توانستيم فعاليت هاي مناسبي را با همكاري كاركنان دستگاه ها و ادارات انجام دهيم.
وي از عدم تخصيص اعتبار به ستاد احياء انتقاد كرد و گفت:اين ستاد توانسته است همپاي ارشاد اسلامي استان و به اندازه اين نهاد كار كند اما متأسفانه با حداقل بودجه و اعتبار و مساعدت مالي از طرف نهادهاي مربوط روبروست.
امام جمعه موقت اصفهان به اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در كشور اشاره كرد و گفت: اجراي اين طرح در استان اصفهان بيشتر و بهتر از تهران بوده است.
وي افزود: بيش از 9000 نفر دختر و زن بدحجاب در مدت اجراي اين طرح دستگير شدند كه براي آنان برنامه هاي فرهنگي و همايش گذاشته شد و با برخورد صحيح اسلامي مسائل ديني و اجتماعي با آن ها در ميان گذاشتهشد كه 100درصد آنان از برنامه هاي ستاد احيا تشكر كردند.
دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر استان اصفهان گفت: برخي مسئولان مي گويند بايد آن زندانيان را كم كم با فعاليت فرهنگي با فحشاء مبارزه كرد اما در نهادهاي مسئول در تهران با ما همكاري نمي كنند. و حتي مانع تراشي هم مي كنند.
وي همچنين پخش نوارهاي موسيقي غيرمجاز با صداي بلند و حمل سگ توسط راكبان وسايط نقليه و وقوع تخلفات در اتوبوسهاي بين شهري را از جمله مصادتي منكراتي دانست و گفت: نيروي انتظامي با اين گونه خلاف ها نيز به شدت برخورد خواهد كرد.
آيت ا... مهدوي به تشكيل شوراي امر به معروف و نهي از منكر در مساجد استان اشاره كرد و گفت: در شهر اصفهان 15 مسجد اقدام به تشكيل و انسجام تذكر زباني به افراد ناآگاه نموده اند و لازم است كه همه مساجد و ارگان هاي مسئول دراين رابطه همكاري كنند تا شاهد كاهش گناه و جرائم مشهود در جامعه باشيم.
وي تعطيلي جمعه بازار در هنگام برگزاري نماز جمعه را خواستار شد و از مردم خواست در صورت مشاهده گناهان مشهود و جرائم مراقب و با تلفن گوياي 1888 در ميان بگذارند و بصورت كتبي نيز مسائل و مشكلات را در همين رابطه به دفتر ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر استان ارسال نمايند.
حجت الاسلام ميردامادي امام جمعه اصفهان درس ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهرستان خميني شهر نيز از بروز برخي از مفاسد و منكرات در بازار و همچنين برخي از اماكن متبركه و كوتاهي برخي از دستگاه هاي مسئول دراين رابطه گلايه كرد و ايجاد يك قدرت اجرايي و نظارتي بر فعاليت ستاد احيا را خواستار شد.
عظيمي
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن